לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

All Our Fantasies


מומלץ לא לילדים מתחת לגיל 16 (מי אני שיעצור בעד מישהו יותר קטן)

כינוי:  Kanda

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

איזה זין... אני צריכה זין


 

עברו עלי כמה ימים טובים אם אפשר לומר "טובים" חסרי זין בחיים שלי, לא איכפת לי איך הוא ניראה פשוט זין כזה חמוד שיספק אותי, מישהו סקסי שיבוא אלי ויגרום לי לרצות למצוץ לו, בעיקרון יש מישהו כזה, אבל כבר מצצתי לו ואני לא מצליחה לתפוס אותו בזמן נכון למציצה נוספת! אני מרגישה כמו תינוק שלקחו ממנו את הסוכרייה שלו, אני כולכך צריכה זין.. אפילו לא כדי להזדיין אלא כדי למצוץ, למצוץ ולמצוץ וללקק כמו כלבה טובה שמישהו יגיד לי "כן.. תמשיכי, כן... את טובה, אווו כן, כן.." בלחישות כאלו חמודות ויגנח גניחה חמודה וקטנה כשהוא גומר לי בפה.. אוי זין זין זין... מה הייתי עושה בלעדי זה.. אה, ביד..

איך הייתי מתה לבוא לאיזה כוסון להדביק לו נשיקה, לדחוף את היד הקרירה שלי לחתונים שלו ללטף לו ת'זין להרגיש איך הוא נעמד ביד שלי בלי שליטה, לפתוח את המכנס להפשיל אותו על לברכיים לראות את הזין החמוד הזה מסתכל עלי ואומר לי למצוץ אותו חזק וטוב, אני נמשכת אל הקול הזה, של הזין שאומר לי "תמצצי אותי" בלי מחשבה שנייה אני דוחפת את כולו לפה שלי רק כדי להרגיש עד כמה אני יכולה לדחוף אותו בלי להחנק ומוציאה, אוחזת בו ביד קרה ומתחילה ללקק,מפעילה וואקום בכול הכוח על הזין ומוצצת בקצב אחיד בעוד נעזרת בידיים שלי לכדי להגיע לכול אורכו של הזין, מרגישה איך הפה לי מתמלא רוק ואיך הרוק הזה כבר נוטף לי מהפה אבל לא בולעת אותו, להפך, משתמשת בו כנוזל סיכה שיהיה יותר נעים לעבודת היד שלי, מרימה קצת את הזין כדי להגיע לביצים ומתחילה ללקק אותן,מעבירה את הלשון החמה והחלקה שלי על הביצים מלקקת אותן כאילו הן הביצים האחרונות שאני אי פעם יראה, עוברת חזרה לטפל בזין מלקקת את הכיפה מסביב לה מנשקת אותה ומשחקת בביצים עם האצבעות שלי, בעודי עושה את זה אני חושבת כבר על הרגע שתגמור, אז זהו נשבר לי אני רוצה את השפיך שלך בפה שלי ועכשיו, מתחילה למצוץ בכוח הכוח ובקצב מהיר עוד שנייה אתה גומר אני מרגישה את זה, וכמובן אתה אומר את זה ושואל אם אני רוצה שתגמור לי בפה, ואני עם הזין שלך בפה שלי מהנהנת לחיוב, ותוך חצי שניה כול הפה שלי מתמלא בכמות שפיך עצומה שאני כמעט נחנקת ממנה ומנסה לבלוע כול טיפה של זרע קטנה שיוצאת מהזין.. זהו, נגמר,מושלם, קמה מחייכת ומצרפתת אותך שתטעם את הטעם שלך, כמובן שאתה מחמיא לי, כמו כול מי שמצצתי לו עד עכשיו..אבל כול מחמאה אני לוקחת ללב.. כאילו זאת המחמאה הראשונה שלי...

 

טוב, באמת חסר לי זין אני בתקופת יובש, עם בנים כרגע לא הולך לי, אולי עם בנות יותר ילך לי? את זה צריך לנסות...

 

kanda 1 

 

נכתב על ידי Kanda , 6/12/2008 02:32  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פעם ראשונה שלה


פעם ראשונה שלה אז הייתי צריכה לנהוג בה בעדינות,זה לא קל לכול בחורה לגלות שהיא נמשכת לבנות, להרגיש בחורה נוגעת בה ומלטפת אותה.

אני רציתי להראות לה עולם חדש משהו שהיא לא הרגישה עדינות רכות ואז לתת לה לבחור אם היא באמת מעדיפה בנים על בנות, אפשר לומר שבעצם שיחקתי בה.

 

הזמנתי אותה סתם לשבת בפארק באמצע השבוע בלילה שאין אנשים לשתות איזה בקבוק בירה או שתיים, רציתי לנסות אותה משהו בה משך אותי כולכך התמימות הרכות רציתי להוציא אותה מהבועה היא הייתה חייה בה.

 

היא הייתה לבושה במיני השחור שלה המשובץ שהבליט את הרגליים המשגעות שלה וגופייה שחורה שהראתה את החזה הקטן והחמוד שלה, כולכך יפה הלכתי לקראתה ושהיא ראתה אותי היא חיבקה אותי חזק השיער השחור שלה נכנס לי לפנים והריח משגע, הרטבתי תוך שנייה. 

 

שתינו בקבוק ועוד בקבוק הקפדתי לשבת קרוב לידה על הספסל, ראיתי שהיא רועדת מקור חיממתי אותה ליטפתי אותה, העברתי את אצבעות על הצוואר שלה על השיער שלה, היא נאנחה הסתכלה עלי בעיניים הגדולות והירוקות שלה וחייכה אלי היינו במרחק של אינצ' אחת מהשפתיים של השנייה, ראיתי עליה שהיא קצת שיכורה אז היא לא יכלה ממש להתנגד.

 

התקרבתי את צוארה הלבן והארוך, כולכך שלמות, נישקתי קלות והיא ציחקקה העברתי את האצבע שלי על השפתיים שלה היא פיסקה אותן, נגעתי בהן נישקתי אותה בעדינות והיא זרמה. לנשיקה הצטרפה הלשון כולכך מתוק. היא הריחה מבירה מה שחירמן אותי יותר והחלטתי לעשות את הצעד הבא, ליטפתי לה את החזה ונכנסתי לה עם היד מתחת לגופייה לשתי את החזה שלה והיא נישקה לי את הצוואר, נגעתי לה בפטמות, צבטתי אותן קצת הורדתי לה את הגופייה וליקקתי לה את השדיים הקטנים שלה ואת הפטמות הורודות שלה נשכתי קלות ומצצתי אותן, הרגשתי איך היא מוסרת את גופה בידיי, עברתי לירכיים שלה ליטפתי אותן, כולכך חמות נעימות עדינות, היא רעדה קצת נכנסתי מתחת למיני שלה והרגשתי שהיא לובשת חוטיני, אני שונאת חוטיני אז פשוט קרעתי לה אותו במשיכה אחת, היא גנחה , עיסתי לה את הדגדגן שלה שכבר נהיה נפוח ומגורה הרגשתי איך הרטיבות מהכוס שלה מתפשטת לי על כול היד, לא התאפקתי ודחפתי לה אצבע לכוס היא הייתה המומה וגנחה, שכחתי לציין שאפילו גבר לא נגע בה, דחפתי אצבע שנייה וזיינתי אותה עם שתיהן, התכופפתי על הריצפה כדי שיהיה לי יותר נוח, והיא המשיכה לשבת על הספסל גונחת נאנחת האנחות קטנות וחמודות, המראה של הכוס שלה משך אותי ותוך שנייה הלשון שלי הייתה על הדגדגן שלה ליקקתי ומצצתי ינקתי אותה זיינתי אותה עם שתי האצבעות היא הייתה באקסטזה גונחת תופסת לי את השיער מסתכלת לשמיים גונחת שוב ושוב דוחפת לי את הראש לכוס שלה עומדת ליגמור סוגרת את הירכיים שלה על הראש שלי ותוך שנייה אני מרגישה את הגמירה הנשית שלה בפרצוץ שלי, קמתי וניגבתי את הפנים בחוטיני הקרוע.

 

"עכשיו זה תורך לספק אותי" אמרתי

ושניינו הלכנו לכיוון הבית שלי

 

kanda 1 -אגב זה רק סיפור.

 

המשך בפוסט הבא =] 

 

נכתב על ידי Kanda , 2/12/2008 14:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,487
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKanda אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Kanda ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)