לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Capcake


Because I Like Capcakes :3

Avatarכינוי:  King Shubi. XD

בת: 27

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

פוסט פתיחה 3:


נה, מינה, מה נשמע?
כיוון שזה הבלוג הראשון שלי, אני אציג את עצמי.
אני עומר, ואני בת 12 3:
הכינוי שלי הוא 'King Shubi' כי לחתול שלי (שאני אוהבת מאודמאודמאוד ><) קוראים שוברט *~*

אז אני אתחיל לספר על היום שלי ם:

היום הייתה השבת חתן של בנדוד שלי 3:
הלכנו לבית הכנסת.. עלינו לעזרת נשים (XD), וחיכינו לזרוק סוכריות (:
אשתו הטרייה של בנדוד שלי היא לא דתייה, וחברות של אמא שלה התחילו לזרוק ת'סוכריות מוקדם מידי XD
בכל מקרה, אחרי זה הלכתי עם בתדוד שלי  לסדר שולחנות (עשו ארוחה כזו אחרי) והיו שם שתי עובדות,
אז הבן של אחת העובדות היה שם כדי לעזור עם האוכל, והוא היה חתיך *-*
בלונדיני עם עיניים כחולות! (מאוד מפתיע XD)

אז דוד שלי (לא אבא של החתן) ישב לידי, והתחיל לרדת עליי XD
מעצבן..>< אבל אני יודעת שהוא רק צחק איתי (:

אז כשהלכנו מהבית כנסת לכיוון הבית (אני ואמא שלי) והגענו הביתה, אמא שלי פתאום מגלה שהיא שחכה שם את המפתחות XD
אז הלכנו כל הדרך חזרה ולמזלי בתדוד שלי עדיין הייתה שם והביאה לי את המפתחות..XD

אז זהו בינתיים (:
אני עוד מעט אענה על שאלון כדי שתוכלו להכיר אותי טוב יותר, ואני אשים פה (:

OmeCha desta bye-bye:3
נכתב על ידי King Shubi. XD , 1/11/2008 19:00  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Hypocritical* ב-22/12/2008 15:55
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKing Shubi. XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על King Shubi. XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)