לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני,עצמי,והמפלצת שמתחת למיטה


נא לא לקחת את התמונה!צילמתי ועיצבתי אותה בעצמי,ובעזרת המפלצת שמתחת למיטה שלי...

Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

זכרונות-פרק א'-"זכרונות מהילדות"


"בדיקה חודשית!"נשמע קול נשי במערכת הכריזה"נא לבוא למעבדה G,H,I,J,K,L,M,N,O,P !!!"
"צריך ללכת"אמרה יאנה,שהתנדנדה לצדי על הנדנדה.
הלכנו למעבדה,שם חיכו כבר קלי,מארי,אוסי,הנרי,ג'ף,ליאו,פולי,וניק.
"G,H,כנסו"אמרה הבודקת כשראתה אותי.
נכנסתי יחד עם הנרי לתוך המעבדה.
"G,לשולחן."אמרה הבודקת.
נשכבתי על השולחן.
מייד כשהתחלנו את הניסוי,נתנו לנו שמות,או יותר נכון אותיות,בסדר בו הגענו.
נעים להכיר,אני G.אבל אני קוראת לעצמי גלי.
נולדתי ב1900 בשם לילי למשפחה עניה מאוד.
בשנת 1912 נולדה אחותי,הילה,שעכשיו קוראים לה יונית.Y.כן,גם היא בניסוי.
כשלאחותי מלאו 4 שנים,אבי מת מהתקף לב.
אמי חלתה מאוד,וידעה שחייה בסופם,אז הביאה אותי ואת אחותי לניסוי.
הייתי אז בת 16 כשהתחלתי את הניסוי.
את אחותי בהתחלה לא קיבלו,היא הייתה צעירה מדי.
לאחר שנתיים,אמי מתה,ואחותי התקבלה לניסוי כשהיא בת 6-הכי צעירה בניסוי.
אני עדיין הייתי בת 16.
"משוחררים.I,J"אמרה הבודקת.
יצאנו מהמעבדה לחצר.
מטרת הניסוי היא להשאיר אותנו באותו גיל.
היום זו שנת 2010.
ואני עדיין בת 16.
ראיתי את יונית,אחותי,מרחוק.
"היי יונית"אמרתי לה כשהתקרבתי אליה.
"היי גלי"היא אמרה.
אחותי לא זוכרת את חיינו הקודמים.
היא חושבת שנולדנו פה.
פתאום ליאו בא אלינו"פגישה דחופה במועדון בעוד שעה"לחש,והלך.
הסתקרנו,אני ואחותי,ולאחר שעה הגענו למועדון.
נכתב על ידי , 19/2/2010 17:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe nickname אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the nickname ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)