לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

peace, love, and all that shit



Avatarכינוי:  יעל:}

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

מהי אהבה?


1. מה המשמעות של ’אהבה’ לדעתך?

שאחד מוכן להקריב את האושר שלו כדי שהשני יהיה מאושר. שאחד מוכן למות כדי שהשני יחייה. כשכל הזמן רואים וחושבים רק עליו.

 

2. האם היית פעם מאוהבת באמת?

כן. סבל ענק שאי אפשר לתאר... התקופה הכי אפלה בחיים שלי.

הוא היה היחיד שגרם לי להתנהג כמו משוגעת... ויתרתי על לימודים, על חברים, על הפסקות שלמות שרדפתי אחריו,

על הכל - רק בשביל לדבר איתו, או רק בשביל שיגיד לי שלום, או רק בשביל לבהות בו כשהוא בכלל לא יודע.

והייתי באמת משוגעת-הייתי פותחת את התמונה שלו במחשב, שמה שיר מדכא רצח ובוכה שעות.

 

3. את חושבת שלאהבה יש גיל, אם כן אז איזה גילאים?

אני לא כל כך בטוחה, אבל מה שכן - לדעתי ילדים בכיתה ו' לא יכולים להתאהב באמת.

 

4. אם את אוהבת מישהו וכנראה שהוא אוהב גם אותך, מה היית עושה אם שניכם ביישנים?

כלום... אני לא מסוגלת...

 

5. את חושבת שאם בן ובת רבים אז הם מאוהבים, אם כן למה?

לא, או אולי כן תלוי במצב.

 

6. מה מחזיק אהבה, לדעתך?

ששני בני הזוג יהיו סובלנים, אמינים, כנים, שיאהבו באמת אחד את השניה. או השני XD

 

7. איך, לדעתך, בחורה צריכה "להתחיל" עם בן בלי לומר לו במפורש שהיא מאוהבת בו?

לשלוח מבטים זה תמיד עובד, ולחייך.

 

8. האם את מאוהבת, אם כן מה ההרגשה?

אני לא מאוהבת... (ויש לי חבר, אני צריכה לסיים את זה איכשהו אבל לא מסוגלת...)

 

9. איזו עצה טובה את יכולה לתת לנו לגבי האהבה?

אין עצות טובות... אהבה היא חרא!

באמת שחשבתי על זה כבר מאות פעמים - בשביל מה?! בשביל מה להתאהב ולהתאכזב, בשביל מה להתחתן?

זה לא שאני לא הולכת לא להתחתן, אבל זה נראה לי לפעמים מיותר ודפוק...

לא יודעת למה.

 

 

נכתב על ידי יעל:} , 4/8/2010 22:03  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,179
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליעל:} אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יעל:} ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)