לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מה אני אגיד כבר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

סופו של יום - התחלתו של חדש


1. בוקר, הזוי, מהסטלה של אתמול וכל האוכל שהיה על הדרך.

2. הרבה זמן בתוך עצמי, קצת בחרדה שאני אתקע עם התחושה המעורפלת.

2 א. נסיעה לשעת לימוד, עדיין חרדות מהסביבה.

3. לשוב לאיזור המגורים. שוב, פיתויים. לא נפלתי בפיתוי, בין כה וכה הייתי באאוט עם עצמי. בסדר.

4. צהריים, בספה עם האח, יושבים אוכלים, התחושה המעורפלת נגמרה...

5. לקס עדין, 6 כדורים, בכל זאת, אוכל..

6. הליכה לסניף הבנק, סידור עניינים ובלאגן של כסף. הכל תקין.

7. כלב, מחכה להשתין. הורדתי אותו לסיבוב.

8. על הדרך פוגשים את האביר המזוייף, כבר לא אכפת לי ממנו ונראה שפתאום הוא מגלה בי עניין מחדש, כנראה לא בקטע מיני רומנטי למרות שוואלה זה רק בגלל הגיל שמונע אותו ממני...אני מניחה.

9. הביתה, בחזרה, אוכל, 3 לקס עדין, נו ברור..

10. הולכת לעבודה, מקווה שיהיה בסדר עם ההשפעה של הלקס עדין...

11. מגיעה לסניף, מתחילה לעבוד.

12. בולמוס של אוכל בעבודה, פסטה עם שמנת והרבה רטבים... 4 לקס עדין.

13. מעשנת הרבה, עובדת, מתעייפת...

14. חוזרת הביתה, אוכלת, 3 לקס עדין... רוצה לקחת עוד אבל וואלה סיימתי תבנית ומפחדת לקחת עוד..

הצורך גובר אבל לא יודעת כבר.

מה עדיף?

לסתום את הפה? אבל זה נורא קשה. לקס עדין נראה כאילו פותר את הכל, מסדר אכשהוא את החיים עם לאכול וגם לא להרגיש את זה.

אין הגדרה. אין דעה.

אני בחורה יפה. קצת מלאה. אבל סקסית קצת.

בכל זאת, הרבה כישרון דיי יכולת חוכמה.

ובכל זאת, לקס עדין- התמכרות, סיגריות- התמכרות, הסטלות- רק בשביל לברוח.

 

אולי חיפשתי תשומת לב, האמת שאין לי למי לספר כבר...........

בת 18, תל אביב מרכז.

 

 

?????

נכתב על ידי אישה ילדה , 14/5/2009 04:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  אישה ילדה

בת: 33





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאישה ילדה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אישה ילדה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)