לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The past is an history, the future is a mystery, but the present is a gift. That is why we call it present. Use it as long as you live.

Avatarכינוי:  I Was Here

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2019

good things


מתהליך שחרורי הלחץ שלי, אחד הדברים שאני עושה עכשיו זה לכתוב על דברים טובים שקרו לי במהלך היום

אז... הינה האתגר מתחיל

  1. ישנתי בלילה כמעט איזה 10 שעות, משהו שבד"כ אני לא עושה
  2. התעוררתי בבוקר והיה לי את מי לחבק
  3. קמתי בבוקר בצורה טובה ולא שבורה
  4. אחרי הרבה זמן, שתיתי שוקו עם פתיבר-שוקולד
  5. שיפרתי את הקציצות עדשים ע"י קטשופ וזה ממש הוסיף לעניין!
  6. הצלחתי לשנן 11 מבנים בשרירי הפנים
  7. ראיתי את החתולים של הבעלי דירה, חתולים זה תמיד עניין טוב
  8. אני בבית שלי, עם החבר שלי שאני אוהבת אותו, על הספה הממש נוחה שלנו

היום עדיין לא נגמר כמובן, אבל הייתי צריכה לנסות את העניין כי אני מתחילה להשתגע מהלחץ

מפה לשם, זה בערך אתגר ה365 שלי

 

נכתב על ידי I Was Here , 12/2/2019 18:23  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הילה_כ ב-29/6/2019 04:39
 





14,168
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI Was Here אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I Was Here ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)