לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Injured Soul .

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

אם אין אני לי מי לי


לשגרת היום יום בלעדיך אפשר לומר שהתרגלתי .. לא שטוב לי אבל השלמתי עם זה. זה סופ"ש ראשון בלעדייך וקצת שכחתי מה זה אומר להיות הילה בלי יותם. בלי לשים לב כל דבר שאני עושה אני עושה איתך . יוצאת , אוכלת , ישנה , מתקלחת .. זה קצת מפחיד כשחושבים על זה . כבר כמעט ואין רק הילה . הסופ"ש הזה היה לי כ"כ קשה ! לא יצאתי אתמול הייתי בדיכאון מוחלט .. אשכרה ישנתי 12 שעות .. כל מה שאני זוכרת מעצמי בזמן האחרון זה שאני ישנה . כל מי שמכיר אותי יודע שבשבילי שינה זה בכלל לא שיקול וזה לא משנה כי זה פשוט בזבוז זמן ועכשיו כל מה שאני רוצה זה שיעבור כבר הזמן אז אני הולכת לישון . שכחתי איך לחיות בשביל עצמי . כבר אין לי תחביבים שהם רק שלי , בקושי יש לי חברים שהם רק שלי . 

בדיוק בגלל זה לא היה לי עם מי לצאת אתמול למשל .. לכל אחד יש את החבורה שלו ולי כבר אין את זה ממזמן .. זה היה ככה גם לפני יותם וכשהוא הגיע אז הכל נהיה פשוט יותר .. כי לא היה אכפת לי גם להיות רק איתו בשישי בערב או לאורך כל הסופ"ש ועכשיו כשהוא לא כאן פתאום יש לי מלא זמן פנוי ..

אני כבר לא מדברת עם המשפחה שלי אני מרגישה ממש רחוקה מהם . קשה לסגור את הפער עכשיו .. אבל כשקלטתי את זה סוף סוף אולי זה ישתנה . הם היו צריכים להביא לי כאפה כדי שאני אבין סוף סוף מה הם מרגישים . כל התסכול שלי יוצא עליהם . אני לוקחת אותם כמובן מאליו וזה לא פייר וגם לא נכון .. 

אין לי כבר חבורה משלי אבל אני מקווה שזה ישתנה בקרוב ויבוא בעצמו . אני מתארת לעצמי שאם אני אחפש בכוח זה יכשל אבל אני כן אנסה דברים חדשים ולא אוותר לעצמי וסתם אשב בבית כי זה בטוח לא יביא אותי לשום מקום ... גם אם זה אומר לחזור לצאת לפעמים רק עם עמית ורז . גם אם זה אומר לצאת עם גל והשאר שאני פחות מחוברת אליהן .. מי יודע אולי זה יהיה שונה עכשיו . גם אם זה אומר לצאת עם חברים מהמכינה וחברים שלהם אולי זה ילך .. 

אני צריכה לחזור לתחביבים שלי . לחזור לעשות ספורט , לחזור לצייר, אולי אפילו לרקוד , למצוא מסגרת התנדבות , להפגש עם חברים במשך השבוע, לקרוא .. כ"כ הרבה דברים שכמעט הספקתי לשכוח שהיו קיימים בחיים שלי . כל שניה שאני נמצאת בה לבד מכניסה אותי למצב רוח רע .. אפילו רע מאד וזה סתם מוגזם ולא הגיוני . אני חייבת לחיות בשביל עצמי ולא בשביל מישהו אחר .

מה יהיה אם יום אחד נפרד ? אני אפול כ"כ חזק ואהיה כ"כ לבד .. כי אני מרחיקה את כולם ממני .. או לפחות לא מתאמצת לשמור אותם קרוב .

נכתב על ידי Injured Soul . , 15/12/2012 19:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-17/2/2013 09:56



6,895
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לInjured Soul . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Injured Soul . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)