לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I want to feel good .


לפתוח בלוג היה החלטה קשה. לתת לו שם עוד יותר. אז רק תגרמו לי להבין שזאת הייתה החלטה טובה (:

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2010


היא מיוחדת נורא

 

כשאני אהיה גדולה לילדים שלי לא יהיה אינטרנט עד לפחות גיל עשר

או לפחות מחשב אחד באמצע הבית שכל מי שעובר רואה

או שבכלל לא

פשוט כל הרמה הזאת של כולם היום היא על הפנים.. אין מה לעשות כשאין מחשב וטלווזיה? שילמדו מגיל קטן שדווקא יש

גם אני ככה גם אני יכולה להתחרפן אם אין לי מחשב הרבה זמן וזה נורא. אבל לפחות אני אוהבת לקרוא

באמת האינטרנט מצד אחד מעולה מצד שני זה על הפנים

 

אמא ככ כועסת עליי עכשיו

ובצדק

ביטלתי עבודה מחר בשביל ללמוד וכל היום רק ראיתי טלווזיה

אני בעצמי כועסת על עצמי, יש לי מלא מלא מלא חומר ויום וחצי ללמוד. ברור שאני לא אספיק.

יש עוד כמה דברים שהיא כועסת עליי בגללם

בצדק והכל

אבל זה גורם לחרא הרגשה.

 

לא יודעת

יהיה בסדר

יש ככ הרבה דברים שאני רוצה לעשות

בחנוכה לומדים לתיאוריה. בחופש הגדול אני אקח קורס לקונדיטוריה וללמוד את שפת הסימנים

או שאולי את זה אני אעשה לפני אם לא יהיה ככ עמוס.

חוצמזה שבחופש הגדול אני אחפש לעבוד בקטיף זה משהו שבאמת חסר בארץ הזאת...

 

נכתב על ידי , 29/11/2010 20:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני לא ממש יודעת מה אני הולכת לכתוב

המצבי רוח שלי מתחלפים לפני רגע הייתי שמחה

בכלמצב

עכשיו באלי לדפוק משהו בראש לקחת מספריים ולגזור את כל השיער שלי

שבלי קשר בא לי להסתפר

בא לי לעשות קארה

אני יודעת שיהיה לי מכוער לא הולך קצר עם תלתלים, לא לי לפחות

אבל הארוך הזה נמאס עליי כבר

אם רק היה לי האומץ לגזור את הכל....

אבל אני יודעת שאולי אחרי זה זה לא יחזור, השיער שלי למעלה כבר די חלק..

והקוקו הגבוהה אני אוהבת אותו מה אני אעשה אחרי זה..

 

חייבת לשים עדשות כבר

 

אני לא יודעת אם בא לי חבר או מה אבל אני קצת מבולבלת

יכול להיות?

בו?

מה הסיכויים

כאילו.. זה הוא.. מה קורה לי

 

איך שיר אחד מעלה את המצבורח

אני מחכה כבר לצבוע את החדר שלי

טוב בעצם עדיין אני עצבנית

פוסט מפגר בא לי שק אגרוף עכשיו או שירביצו לי אחד מהשניים

או איזה זין אני כלכך הולכת להתחרפן עכשיו

סתומהסתומהסתומהסתומה

חרא

נכתב על ידי , 28/11/2010 20:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



3>


נסענו באוטו, אמא ואני

היא הייתה ניראת לי עצובה כי היא לא ממש דיברה איתי ולא ניסתה לשכנע אותי לספר לה דברים והכל

וגם על מה שאמרתי לה היא ענתה לי די בעצבות

לא חשבתי על זה לעומק, ואני משערת שאם הייתי חושבת על זה לעומק אז הייתי חושבת שזה בגלל שהיא מתגעגעת לאחותי

בערב הלכתי לקחת מסטיק ואז היא באה אליי והודיעה את זה

שסבא מת

ופתאום הרגשתי איך הדמעות עולות לי

היא אמרה שכל היום הוא היה בבית חולים או משהו כזה, ושלא מזמן הוא מת

והמחשבה הראשונה שעלתה לי לראש היא שלא הספקתי להיות איתו הרבה

ואפילו שלא מזמן, בחופש הגדול, החלטתי שאני אהיה איתו יותר, כי אנשים מזדקנים וכל יום יכול לקרות משהו.. אז לנצל את הזמן

לנצל את הזמן עם סבא

סבא השקט והאדיש שלא מדבר הרבה אבל ככה אני אוהבת אותו ככ הרבה

וכעסתי על עצמי שלא דיברתי איתו הרבה ואין לי הרבה זיכרונות איתו

וממש הרגשתי את הבכי עולה את הדמעות יוצאות

את ההרגשה של לא להאמין ולא לקלוט שמהרגע הזה אין יותר את סבא

 

אני לא יודעת למה זה קרה

אולי כי כמה ימים לפני חשבתי לעצמי אם אני אבכה כשיודיעו לי אם הוא או סבתא ימותו. ובאותו הרגע הרגשתי שלא

ולא הבנתי את עצמי, לא הבנתי איך אני בכלל חושבת שלא

ואולי זה מזהיר אותי

אולי זה אומר לי שזה יקרה בקרוב, שסבא ימות בקרוב.

אבל מה שבטוח הוא שבבוקר כשקמתי החלטתי את ההחלטה הזאת שוב

אני פשוט לא רוצה לאבד אותם עם הרגשת הפיספוס הזאת.

לא את סבא.

ביום למחרת באוטובוס חשבתי לעצמי שאם זה באמת יקרה בקרוב, או אפילו לא בקרוב. אני לא רוצה שזה יהיה הסבא הזה. אני מעדיפה שזה יהיה הסבא השני. עם כמה שזה נורא להגיד. הסבא שאני בספק אם הוא יזהה אותי אם נעבור אחד ליד השני ברחוב. הסבא שמביא לי כסף פעם בחצי שנה כשאני רואה אותו וגם אז אומר לי קחי וקורא לי בשם של אחותי. לא הסבא עם הככ הרבה עומק, ככ הרבה אהבה. לא אותו. לא רוצה לאבד אותו.

אז אני לא יודעת למה זה היה. אולי כדי להראות לי שאני כן אבכה כשזה יקרה. אולי כדי להזהיר אותי.

אולי כדי לתת לי עוד צ'אנס

אני באמת לא יודעת

אבל אני אוהבת אותו ממש

ומפחדת

נכתב על ידי , 26/11/2010 18:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

7,660
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לme.. the confused אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על me.. the confused ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)