לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הדברים שקורים בחיים



Avatarכינוי:  סנדי XD

בת: 28

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

רק רציתי שתדע


עכשיו המצאתי עם משפט...תיכתבו לי אם זה יפהההה טופ?

 

רק רציתי שתדע

אם אני אותך אוהבת

אז אומר לך ישר

אם אני עליך חושבת

אז תיהיה מאושר

אם תציק ותעצבן אותי,

אז אגמור איתך מחר!

 

 

טוב...אז רק שתדעו לכם.....שאני מחכה לתגובותת!!

 

 

נכתב על ידי סנדי XD , 15/11/2008 08:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זאת לא בדיחה!


טוב... עכשיו כתבתי לכם עוד שירון....אז...תהנוו!!

 

כשניסיתי לומר לך את זה בפנים

התייחסת אלי כאילו שהייתי אוויר

שאף פעם מראש לא הכרת אותי

וחשבת שזאת סתם בדיחה מצחיקה..

הסתכלתי עליך בנבט בוגדני

שמנסה לומר שזה רציני

 

איך יצא לי????

נכתב על ידי סנדי XD , 13/11/2008 07:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גילי?? שיר כתבה לך את זה..


טוב... את זה אני לא כתבתי... את זה חברה שקוראים לה שיר כתבה לילדה ששמה גילי שהיא רבה איתה..

אז גילי? אם את רואה את זה... שיר כתבה לך הכול!

 

גילי? זה בשבילך!

אני ממש מטערת עם פגעתי בך, שלא הכי שמרתי כל קשר.. אופ-אופ.. אם היית יודעת מקרה באמת.. אולי היית חושבת אחרת. בכל אופן.. אם את באמת קוראת את זה, אז תדעי! שאת ה-כ-ל בשבילי  ואף אחד לא יהרוס את זה.. ואני מאוד מקווה שתסלחי לי.. ועוד משוו.. אני הכי מתגעגעת בעוולםם! ממני, חברתיך,לפחות ככה אני חושבת..
שיר
 
טוב... אז...גילי... קחי לצומת לבך..
 
שיר?! זה מה שגילי כתבה לך!!
גמאני אוהבת אותך ומתגעגעת ולא רציתי שנריב,
אז אני סולחת ו.. את סולחת לי שהגזמתי?
נכתב על ידי סנדי XD , 12/11/2008 19:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסנדי XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סנדי XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)