לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

שבוע לגיוס, פוסט תמונות וציטוט חמוד מספר.


לא עידכנתי המון זמן. עצלנית שכמוני.

אז עוד 6 ימים אני מתגייסת :) ואני מתרגשת להחריד כי ציפיתי לזה המון המון זמן.

כבר הספקתי להתפטר מעבודתי כקופאית בטיב טעם. וחבל כי היה שם ממש סבבה, באמת, אפילו נהניתי לבוא לשם רוב הפעמים ועכשיו נשאר לי שבוע של עשיית כלום- בעצם לא כלום כי נשאר לי עוד כמה דברים לקנות לפני הגיוס.

איך הזמן טס, אני מרגישה כאילו רק אתמול שיחקתי בברביות ועכשיו כבר גיוס.

בקיצור יום שבת עשיתי מסיבת גיוס עם חברה שלי ,ענתקה שמתגייסת עוד יומיים.

היה סבבה למדי, בשר, הייניקן (ניאמ) אנשים סבביים ו 20 חתולים רעבים עד מאוד.( בלי הגזמה 20, כן?)

רק מה, השירותים שם היו סגורים, ואחרי 2 בירות הגעתי למצב שאני כבר לא מסוגלת לשבת מרוב פיפי נאלצתי לעשות דבר שלא עשיתי מאז שהייתי קטנטנה ולא היתה לי ברירה- הלכתי להשתין בחיק הטבע. אפילו פעמיים. וגיליתי שזה לא כ-ז-ה נורא, אבל תשמעו, אני עדיין מעדיפה אסלה ונייר טואלט חמישים שכבות בניחוח תותים.

 


 

בקיצור קבלו תמונות מהמסיבה:)

האיכות נהרסה קלות מההקטנה אבל לא נורא.

 

 

אנה חגית ואניה:)

אני ענת ואניה עושות פרצוף דפוק כמו שאנחנו אוהבות

אני וחסיה. איזה לטאה חמודה ,בחיי. חמדמדים. אנה ואריק:)

בולדוג :P

הייניקן!

עדר חתולים. זה עוד חלק קטן ממה שהיה שם.

בוביק- מתענג יותר מדי.

חעחעחעחעחעחע. חה.

זה פשוט מטריד.

איגור .כפרעליו ישב כל הערב עם הבשר.

אניה וחגית :P

אני מתה על החולצה הזאת:))

לפי השמועות אנשים נהנו , אז אני שמחה. שיהיו עוד ימים כאלה!

אנשים, אני אוהבת אותכם כלכך הרבה. אין, אין דברים כאלה.

אתם דה בסט

 


 

"העניין הוא שהגבר, אם נחזור לפרויד וניעזר במטפורה, מתחמם כמו נורה: הוא מתלהט בן רגע ומתקרר שוב כהרף עין. הנקבה, לעומת זאת, וכאן מדובר במדע מדויק, מתחממת כמו מגהץ, אתה מבין? לאט-לאט, על אש קטנה, כמו נזיד טוב. אבל מה שכן, כשהיא מתחממת, אין מי שיעצור אותה. כמו הכבשנים בוויסקאיה."

 

אהבתי.

מתוך הספר "צלה של הרוח".

 


שיהיה לכולם יום סבבה:)

נכתב על ידי Ole4ka=] , 3/11/2008 15:03  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ole4ka=] ב-3/11/2008 16:02
 





כינוי:  Ole4ka=]

בת: 35

ICQ: 494344173 




7,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOle4ka=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ole4ka=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)