לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MAYBE,

כל אדם הוא ספר בפני עצמו. יש כאלה שאי אפשר להפסיק לקרוא.

כינוי:  That Girl;

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

7/2014


הם התגייסו מתוך חובה, אולי חלק מהם בכלל לא רצו להיות בקרבי, כולם השאירו מאחוריהם את הבית את המשפחה את החברים

חלק מהם היו אמורים להשתחרר עוד כמה חודשים וכל מה שחשבו זה הטיול אחרי הצבא

חלק מהם אולי היו כבר משוחררים והשאירו מאחוריהם אמא ובן ובת

כמה ימי שביזות, או ימים שקיללו את המערכת הזאת וכל מה שרצו זה ללכת הביתה

חלקם, עלו משפטים על דברים מגוכחים,

אוטובוס ביציאה, כמה שעות פה שם ואולי כמה ימים מהקצת שהיה להם

כל הזמן האחרון שלהם בחיים הוקדש לצבא, בלי הרבה זמן לאמא ולחברה

אני בטוחה שהכניסה לעזה כן הכניסה בהם כוח ומרץ ורבים רצו להיכנס ולהילחם למען המדינה שלהם

פשוט עצוב לי שככה הם בילו את השנה האחרונה שלהם,

אני מקווה שכל אחד מהם הספיק לחוות כמה שיותר חוויות טובות

 

ואני מקווה שאני לא אקום מחר ואשמע על עוד חייל שנהרג

נכתב על ידי That Girl; , 21/7/2014 05:37  
הקטע משוייך לנושא החם: פעולה קרקעית בעזה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThat Girl; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על That Girl; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)