לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MAYBE,

כל אדם הוא ספר בפני עצמו. יש כאלה שאי אפשר להפסיק לקרוא.

כינוי:  That Girl;

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

2/2015

למה אני ערה


או כותבת פה יותר מידי..

אם זה היה שלשום הייתי כבר ישנה בשעה הזאת

אבל זה הכל בגללך, עם ההודעה המטומטמת שהיית חייב לשלוח

בשביל מה?

עד ששוכחים.. עד שמתאפסים ..

ועזוב שגרמת לי להרגיש חרא ובלבלת אותי.. אני לא יודעת כבר מה לעשות עם החיים שלי

אני מרגישה מתוסכלת. אני לא נהנת, ונמאס לי לספוג את כל הדברים האלה..

במקום שתהיה בן אדם נורמלי ותדבר איתי כמו בן אדם ותיפגש איתי...

אני צריכה להמשיך לחיות בספק או בסרט.

די חזרה למציאות!!

ואני עכשיו לא מפסיקה לחשוב עליך

לא מפסיקה להתאכזב כשאני רואה שההודעה שקיבלתי היא לא ממך..

מתי החיים שלי ישתנו כבר??? 

נכתב על ידי That Girl; , 27/2/2015 03:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThat Girl; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על That Girl; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)