לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MAYBE,

כל אדם הוא ספר בפני עצמו. יש כאלה שאי אפשר להפסיק לקרוא.

כינוי:  That Girl;

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

11/2014

כשההורים בחו"ל


אני רק רוצה לומר שבשבועיים האלה עברתי קצת שינוי, עשיתי כביסה בפעם הראשונה, למדתי להשתמש במייבש (ולא התכווצו לי הבגדים או הלבן נהיה צבע אחר!), הכנתי אוכל קצת יותר מורכב, הלכתי לדואר וניקיתי קצת את הבית. (טוב בקושי ניקיתי.. אני אף פעם לא אצליח לגבגב כמו שצריך)

 

מפונקת?

נכתב על ידי That Girl; , 19/11/2014 02:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוטרתי


שזה קצת מצחיק, וקצת עצוב.. גם ככה התכוונתי להתפטר השבוע או שבוע הבא. אבל משום מה זה פגע בי.

הלקבל דחייה.

ואני מתפחדת ללכת לשם כדי לקחת את הכסף שלי.

 

הסיטואציה עצמה קצת מצחיקה..אז למה אני בוכה?

נכתב על ידי That Girl; , 18/11/2014 03:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני יודעת מה חסר לי

ואני פשוט לא רוצה להודות בזה, כי אני לא מצליחה לשנות את זה

כי אני מנסה לגרום לעצמי לחיות ולהנות בלי זה

כי זה גורם לי להרגיש חרא.. אשמתי שלא רוצים אותי?

אשמתי שמי שאני נדלקת עליו יש לו חברה?

או שזה משהו בי?

הגישה שלי? מה אני כזאת שלילית? 

לא פלרטטנית?

לא נחמדה?

אדישה?


נמאס לי

 

 

אני רוצה מישהו לדבר איתו לפני שאני הולכת לישון.. מישהו לדבר איתו שאני קמה

מישהו שיפגש איתי בספונטניות

 

די כבר לא רוצה לדבר על זה.עצוב

נכתב על ידי That Girl; , 18/11/2014 01:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThat Girl; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על That Girl; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)