לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MAYBE,

כל אדם הוא ספר בפני עצמו. יש כאלה שאי אפשר להפסיק לקרוא.

כינוי:  That Girl;

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

7/2014

אני לא שונאת ערבים, אני שונאת מחבלים.


אני לא מבינה באיזה קטע אנשים אומרים "מוות לערבים" סתם ככה ומי שישר פותח את הפה נגד מקבל בחזרה "מוות לשמאלנים"

אני לא מגדירה את עצמי שמאלנית או ימנית. אני באמצע.

אני לא רוצה מדינה דו לאומית, לא מאמינה במדינה גם ליהודים וגם לערבים, וגם לא נראה לי בעד להחזיר שטחים.

אני כן בעד הכניסה הקרקעית, למרות שמצער אותי שזה גובה מחיר של הרוגים.


אני לא אהיה צבועה, אני משתדלת שלא להירתע מערבים, כי לדעתי זה מגעיל להירתע מסתם ערבי שיכול להיות סתם ערבי עם משפחה, שחי בשקט ולא מאמין בארגוני הטרור וכל מה שהוא רוצה זה את השלווה שלו.. והוא לא בהכרח ערבי מחבל..

אני לא שונאת ערבים.

גם לא יכולה לומר שאני אוהבת, כי אני לא מכירה יותר מידי

אבל אני לא שונאת.

אני לא אשנא בן אדם בלי סיבה, ואני לא אשנא בן אדם בגלל גזעו.

אני לא אצעק סתם ככה ואכליל את כל העם ערבי שהוא מאמין בטרור ושהם שונאים אותנו ושהעם הזה רוצח.

כי זה לא נכון, זה פשוט לא נכון מבחינה הגיונית

ואני לא מבינה מה אנשים מכלילים

אני יכולה עוד להבין את אלה שאחד מהקרובים אליהם נרצח בגלל מחבל ערבי או חייל שנכנס להגן על המדינה נהרג במלחמה

אבל עדיין

למה ישר צועקים "אני שונא ערבי" ואני אשאל למה, והתשובות שאני מקבלת זה "ככה, פשוט שונא ערבים"

זה פשוט לזרוק מילים בלי לחשוב על המשמעות שלהם!

למה אנשים לא רואים, שמאחורי החמאס, עומד עם ששותק, עם שלא בהכרח מסכים עם כל הטרור, והוא פשוט כלוי שם

בסופו של דבר הם סובלים יותר מאיתנו,

לא מצדיקה פה אף אחד, בסה"כ אומרת, שאני לא מאחלת להם למות, כי זה גזעני!!!

נכון שיש הרבה מחבלים, שיש ילדים שהולכים וזורקים אבנים ומגיל אפס מתחנכים לשנוא אותנו,

אני בעצמי כבר בספק כמה מהערבים בעזה רוצים שלום איתנו

אבל עדיין

זה לא נותן לי שום זכות לאחל להם למות בלי סיבה,

אני אאחל לחמאס, לכל ארגוני הטרור, לכל המחבלים, לכל אחד שזרק אבן או בקבוק תבערה, לכל אחד שרצח בכוונה או ניסה לרצוח חפים מפשע

להם מגיע למות, כי הם לקחו את החיים של מישהו אחר, אז מגיע שיקחו להם..

 

אז לפני שאתם אומרים "מוות לערבים" תחשבו...

 

נכתב על ידי That Girl; , 22/7/2014 02:17  
הקטע משוייך לנושא החם: פעולה קרקעית בעזה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הם התגייסו מתוך חובה, אולי חלק מהם בכלל לא רצו להיות בקרבי, כולם השאירו מאחוריהם את הבית את המשפחה את החברים

חלק מהם היו אמורים להשתחרר עוד כמה חודשים וכל מה שחשבו זה הטיול אחרי הצבא

חלק מהם אולי היו כבר משוחררים והשאירו מאחוריהם אמא ובן ובת

כמה ימי שביזות, או ימים שקיללו את המערכת הזאת וכל מה שרצו זה ללכת הביתה

חלקם, עלו משפטים על דברים מגוכחים,

אוטובוס ביציאה, כמה שעות פה שם ואולי כמה ימים מהקצת שהיה להם

כל הזמן האחרון שלהם בחיים הוקדש לצבא, בלי הרבה זמן לאמא ולחברה

אני בטוחה שהכניסה לעזה כן הכניסה בהם כוח ומרץ ורבים רצו להיכנס ולהילחם למען המדינה שלהם

פשוט עצוב לי שככה הם בילו את השנה האחרונה שלהם,

אני מקווה שכל אחד מהם הספיק לחוות כמה שיותר חוויות טובות

 

ואני מקווה שאני לא אקום מחר ואשמע על עוד חייל שנהרג

נכתב על ידי That Girl; , 21/7/2014 05:37  
הקטע משוייך לנושא החם: פעולה קרקעית בעזה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק אל תאמרו חייל


לא חשבתי בכלל שאני אהיה בצבא בזמן כזה..

מלחמות נראו לי דבר כל כך רחוק, דברים מפעם,

הרי ראיתי את הלוחמים שלנו בפעולה, ילדים קטנים, זה היה נראה כמו משחק

כל הזמן היינו צוחקים על החבשנות

 

ובתור ילד קטן אתה אומר לעצמך, החיילים ילחמו והכל יסתדר

בלי לחשוב מעבר שמדובר כאן על חיים של אנשים

כשזה לא מדובר באנשים שקרובים אלינו או שמכירים אנחנו לא חושבים יותר מידי

 

מידי שבוע יש תאונות דרכים, יש אנשים שנהרגים, יש אנשים שמתים ממחלות..

ואנחנו... אדישים..

 

תמיד אני רואה את עצמי כילדה קטנה

ופתאום, אני חיילת, ומי שנלחם בשביל המדינה, כדי שאנחנו נוכל לישון בשקט, זה חיילים בדיוק כמוני, ילדים כמוני, אנשים שאולי אני מכירה

 

אמא אמרה "כל כך הרבה חיילים נכנסו, בדוק יהיו הרוגים"

ופתאום ההרוגים האלה הם לא חיילים

פתאום מאחורי החייל עומד שם,

עומד סיפור משלו,

הוא לפני הכל, בן אדם, ילד של אמא, ילד של אבא, חבר שלו וחבר שלה

רק בסוף חייל

 

כי הם הרבה יותר מחיילים שמגנים על המדינה...

נכתב על ידי That Girl; , 18/7/2014 03:41  
הקטע משוייך לנושא החם: פעולה קרקעית בעזה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThat Girl; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על That Girl; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)