לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MAYBE,

כל אדם הוא ספר בפני עצמו. יש כאלה שאי אפשר להפסיק לקרוא.

כינוי:  That Girl;

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

7/2015

ומה קורה בזמן שאני..


אני ישנה ואנשים מבלים

אני עובדת ואנשים מזדיינים

אני מתלוננת ובזמן הזה אנשים מתים

 

מישהו שלמד איתי בפסיכומטרי נפטר אתמול..

וזה מוזר וזה הזוי..

נכון שאני לא מכירה אותו יותר מידי והוא היה די חופר האמת

אבל זה פשוט מוזר איך החיים שלו נעצרו ונתקעו בגיל כזה צעיר..

הוא לא הספיק להתחתן

הוא לא הספיק אפילו לעשות את התואר אחרי שלמד כל כך הרבה..

מסכנים חברים שלו

מסכנה המשפחה שלו..

 

זה מוזר איך ברגע בן אדם מפסיק להתקיים

שלא יהיו לו עוד זכרונות חדשים...

ש..זהו

נכתב על ידי That Girl; , 22/7/2015 03:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מה אני מחדשת פה..

לא יותר מידי

חוץ מזה שקצת עצוב לי

שזה לא באמת חדש.. 

לפעמים אני באמת תוהה על אנשים שקוראים פה ומחליטים להסתכל קצת אחורה על מה שכתבתי ופשוט הכל די אותו דבר

אי פעם זה ישתנה ואני אכתוב על משהו אחר חוץ מזה שאני מרגישה לבד ונמאס לי?

חוץ מזה שאני מרגישה אפס? חוץ מזה שאני מרגישה מכוערת כי מי שבא לי עליו לא שם עלי?

ושוב אני צריכה לקבל את זה שאולי פשוט לא רוצים אותי. הרי לא מקבלים כל מה שרוצים. ולא כל אחד יהיה בקטע שלי. וזה לא כי הוא ביישן ולא מרגיש בנוח להתחיל איתי אלא זה כי הוא פשוט לא בעניין שלי כי לא אוהב איך שאני נראת או לא אוהב את האופי שלי.

זה כל כך מתסכל..

נכתב על ידי That Girl; , 19/7/2015 02:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי


מה אני אגיד..


הייתה לי פעם מחשבה שאנחנו מתים ברגע שמיצינו את עצמנו.. סתם כי קשה לי לחשוב שמישהו מת סתם בלי שום סיבה.


לא קשה לי..עצוב לי. חבל שמישהו ימות סתם ככה.


ולפחות אני מנסה להאמין שבן אדם מת ברגע שמיצה את עצמו.


פעם ניסיתי לחשוב שבן אדם מת ברגע שהוא מגיע לשיא האושר שלו.. אבל בן אדם שהתאבד ומת הוא לא בן אדם שהגיע לשיא האושר שלו.


אבל באמת עצם המחשבה שמישהו מת בלי שהספיק יותר מידי, בלי שנהנה, בלי שחווה חוויות? באמת? אנשים מתים סתם ככה?


אז ככה אני מנסה להאמין על עצמי..שאני אמות ברגע שאני אמצה את עצמי.


הרבה פעמים כשאני שומעת על אנשים שמתו אני נכנסת לפרופיל שלהם ומפשפשת.. לראות איך החיים שלהם היו אם הם הספיקו.


 


בכל מקרה..


 


 


אנחנו תמיד צמאים לעוד. אנחנו בעצם חיים במין מעגל כזה.. אנחנו תמיד צריכים לאכול שוב ולשתות שוב ולישון שוב. לקבל את הסיפוק של הגוף כדי להמשיך עם החיים שלנו.


וגם אותו דבר עם הנפש שלנו.


אנחנו רעבים..נאכל משהו ופתאום הוא יהיה הדבר הכי טעים בעולם ונהנה מכל טעימה ולגימה. וברגע שנשבע התאבון ירד ונהיה מסופקים לכמה שעות.


ואז שוב אחרי כמה שעות שוב נהיה רעבים.


 


אז כרגע אני קצת רעבה.. ואחרים שבעים


זה יהיה קצת רע להגיד שמנחמת אותי העובדה שסיפוק זה דבר זמני ומתישהו הם גם יהיו רעבים כמוני?


זאת אומרת אני לא לבד במצב הזה.


כי להיות לבד זה דבר נורא. לחשוב שרק לך רע. אבל כשלעוד אנשים רע ואתה לא היחיד.. זה מנחם.


אז אני מתנחמת בזה שיש עוד המון כמוני.


 


או שלא?


 

עריכה:

איך אפשר למצות את עצמינו אם תמיד אנחנו רוצים אחר כך עוד?


עריכה2:

אז לא מתים כשממצים את עצמינו כי זה לא אפשרי למצות את עצמינו.

אז מתי מישהו מת? זה אקראי? זה מכוון שדווקא הבן אדם הספציפי הזה מכולם מת?

מה אנחנו סתם קטנים וסתמיים בעולם הגדול הזה?

נכתב על ידי That Girl; , 2/7/2015 01:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThat Girl; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על That Girl; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)