לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MAYBE,

כל אדם הוא ספר בפני עצמו. יש כאלה שאי אפשר להפסיק לקרוא.

כינוי:  That Girl;

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

8/2014

אנשים


עברו בערך 4 שנים מאז שהפסקנו לדבר.. סתם ככה, עברת מולי והתייחסת אלי כמו קיר

המבט שלך היה נראה כועס, ופחדתי לבוא לדבר איתך ושלא תהיי נחמדה

ובמשך שנתיים פשוט סבלתי. הרגשתי לבד.. 

חשבתי על זה.. ואולי אחת הסיבות שכל כך סבלתי בתיכון הייתה את.

כתבתי בהתחלה בגללך, אבל זה לא בגללך, זה בגללי, שהייתי כל כך פחדנית לגשת אליך ולהגיד לך כל מה שאני חושבת

נהיה לי אנטי מטורף אליך, אבל כל כך נפגעתי ממך.. וראיתי איך נהיית שמחה יותר, ואני נהייתי עצובה יותר.

ואז לפני שהתגייסתי החלטתי לשלוח לך הודעה, כי את כבר לא גרה בארץ.. אני זוכרת שישבתי חצי שעה מול המסך עד שהצלחתי ללחוץ אנטר.

קיבלתי ממך תגובה יחסית סבבה, ביניהם "תמיד היה חשוב לי שתהיי מוקפת בחברים טובים, וראיתי שהיו לך"

חברים טובים? הייתי לגמרי לבד בבית ספר!

את פשוט נטשת אותי.. ולא היה לך את האומץ אפילו לבוא לדבר איתי

איכשהו זאת אני שתמיד יוזמת..

אבל מה כבר יכלתי לומר לך אחרי שאמרת לי שאין לנו דברים במשותף.. פגעת כל כך שהרגשתי שאין על מה להילחם.

אחרי זה הרגשתי קצת הקלה.. ובכל זאת אני מוצאת את עצמי לפעמים נכנסת לפרופיל שלך ומרגישה פספוס..

 

מצבים כאלה, שמפסיקים לדבר עם בן אדם מסוים והוא עובר לידך כל יום, ממש משפיעים עלי..

ויש עכשיו את איקס.. שאני לא מדברת איזה שלושה חודשים

אבל באמת שאני לא מתגעגעת.

היא כל הזמן חיפשה על מה לריב איתי ולהתעצבן עלי ותמיד חשבה שהיא צודקת. וכל פעם היא פתאום הייתה מפסיקה לדבר איתי על שטות, וכל פעם מחדש הייתי צריכה לפנות אליה..

ודווקא, כשאני באה בקטע טוב, ואומרת לה מה שאני מרגישה, קיבלתי ממנה כאפה לפנים. איזה מן חברה היא אם אני לא יכולה להגיד לה מה שאני מרגישה? אם היא מפסיקה לדבר איתי כי אמרתי לה שקשה לי לדבר איתה ושזה הגיע לרמה שאני מפחדת ממנה.

והיא כבר הגיעה לרמה שלא דיברה אלי יפה.

אפילו בלילות, כשהיינו חברות, הייתי חולמת על זה שאני צריכה להפסיק להיות חברה שלה.
אז אמרתי על הזין שלי! אני לא ניגשת אליה הפעם.. וזהו.. עברו מאז יותר משלושה חודשים והיא לא פנתה אלי. 

והאמת, כשאני בבית ממש לא אכפת לי ממנה, אני אפילו שוכחת שהיא קיימת.

היא גרמה לי להרגיש כל הזמן בן אדם רע והעירה לי על כל שטות וכעסה מכל שטות, שפשוט הוציאה את החשק להיות חברה שלה.

ועברה לי המחשבה אולי לפנות אליה, רק כדי שהאווירה תהיה סבבה.. אבל אני חושבת שהפעם אני פשוט צריכה ללמוד להתמודד עם הדברים האלה שלא יפריעו לי, כי אני לא רוצה לחזור להיות חברה שלה.

 

נכתב על ידי That Girl; , 19/8/2014 01:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThat Girl; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על That Girl; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)