לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

למצוא את הדרך הנכונה.



Avatarכינוי:  7410dietgirl

גיל: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2008

פוסט פתיחה.




שלום.

פתחתי את הבלוג הזה כי אני רוצה להרזות.

זה מאוד יעזור לי לארגן את הראש ולצאת מהבלבול שאני נמצאת בו עכשיו.

בנוסף לבלוג הזה יש לי עוד אחד ,נירא אם אני יצליח במטרה שלי אני אולי יכתוב אותו.

אני רוצה לרדת במשקל בדרך הבריאה

זה לא דבר פשוט

אני מאוד מקווה להצליח

אני מוטרדת מאוד בגלל משקלי

אני לא מרגישה בנוח

למרות שאני נמצאת בטווח משקל בריא.

הגובה שלי בערך 1.60-1.63 אני לא יודעת איזה:S

המשקל הנוכחי: 57

המטרה שלי הוא להגיע ל46

כן זה 11 קילו. אני יודעת שזה הרבה

אבל אני מקווה מאוד להצליח.

אם אתן צריכות תמיכה, אני פה לכל דבר.

 

יומטוב(:

 

נ.ב

הפוסט הפתיחה הקודם נמחק לי:\

נכתב על ידי 7410dietgirl , 6/11/2008 17:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





21
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל7410dietgirl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 7410dietgirl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)