לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Couse' everybody's gotta die sometime..yeah yeah.



Avatarכינוי: 

בן: 29

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

Renuar Jackson Rhoads


 אז ככה, לפני כשבוע..היה לי משעמם תחת אז החלטתי לבנות לי מודל קטן של Jackson Rhoads קיצר מצאתי קרש טוב ליד הבית

 

בחניה של מישהו..לא יודע אם מישהו היה צריך את זה אבל לא יודע קיצר לקחתי XDDD

 

חתכתי את זה עם מסור חשמלי(JigSaw) שזה גם ממש אירוני כי כי לחברה של הגיטרה קוראים Jackson וגם למסור קוראים Jackson חחח XDD

 

טוב, את הנה תמונות:

 

הגוף:



אחרי חציבה:

צוואר:

צד שני:

צוואר:

לפני ההדבקה:


דבק:

אחרי הדבקה:

מודל קטן של לס פול קנוי, ורנה:

צבעתי ת'גוף בשחור וחתכתי סריגים:

הסריגים:

She is complete!!

פיקאפים, גשר, מיתרים:



ראש

צד שני:

על ה"סטנד" XD:







זהו! סוףסוף סיימתי, לקח לי שבוע שלם של עבודה..יצא מדהים לדעתי..אני צנוע XD

 

תגיבו!!!!!!

נכתב על ידי , 21/2/2009 14:43  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ירושלים


טוב אממ..ביום שלישי של הבחירות הכל  טוב ויפה.. נסענו לירושלים סבבה, הגענו לאלון ואז פתאום מתחיל גשם!

 

קיצר נשארנו בית שלו כל היום והיו לי 160 שקל לבזבז שם! אבל לא... סעמק.. לא שאצל אלון לא היה כיף..היה

 

סבבה אבל רצינו לצאת.

 

קיצר כל מה שעשינו זה לנגן בגיטרה שלו, אילתרנו קצת [זה היה הכי כיף XD] ושרפנו נקנקיות במיקרו XDDD

 

.

.

.

 

ו.............כמובן שמשהו חייב להרוס עוד יותר, וכל השעה\שעתיים אחרונות שהיינו שם היה חרא..אין לי כוח לספר

 

למה אבל זה מה שהיה..

 

טוב אממ..תגיבו אם בא לכם.. ביי

נכתב על ידי , 15/2/2009 09:27  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMartini =O אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Martini =O ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)