לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כפרררררעל החיים הסקסים אש שלי


תנחשו מה יהיה פה חח


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010


אין לך מושג כמה שאני אוהבת אותך!

אח שלי...

אין לך מושג כמה שאתה הדהמת אותי אתמול...

שהגנת עלי ככה, בזה שהגנת עליו!!!!

אתה אח מדהים, בחיים לא האמנתי שתהיה ככה.

תמיד רבנו , בחיים לא ראיתי כמה אתה אוהב אותי.

בזה שאתה אוהב את חבר שלי!!!!!!

 

 

אז מה עם יש לו בעיות בבית!

תודה, תודה על שהגנת עליו!

 

אח ש-ל-י ,

אני גאה בך, אוהבת אותך...

אוהבת המון .

 

 

אף פעם לא יוצא לנו באמת לדבר על האהבה בנינו...

קשה לי לבוא ולחבק אותך סתם ככה.

כי אנחנו לא כאלה.

אבל אני אוהבת אותך!

באמת אוהבת אותך.

 

תודה שהגנת עליו אתמול, שהדוד המפגר שלנו צעק מה אני צריכה חבר עם בעיות בבית!

תודה!!!

תודה על הכל!!!!!!!!

 

 

אני באמת באמת אוהבת אותך.

נכתב על ידי חסוי456 , 19/9/2010 02:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  חסוי456

בת: 31

תמונה




2,418

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחסוי456 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חסוי456 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)