לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Dont call me


Avatarכינוי:  אפרודיטה

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

ספרות ארוטית


אתה יושב ליד השולחן מחשב שלי

ערום לחלוטין

ישרא על המסך ....

יושב וקורא את אפרודיטה , יודע שזו אני שכתבתי את הסיפורים האלה

אני נעמדת לידך ערומה לחלוטין , אתה מלטף את שדיי עם ידיך , אני מלטפת אותך

עינייך לא זזות מהמסך , אתה ממשיך לקרוא את הסיפור

כנראה שאתה נהנה כי אברייך מזדקר לו ... נהנה ממגע ידיי

אך אתה מרוכז כולך במסך , קורא עוד משפט  מהסיפור , מסתכל עלי לשנייה ומחייך

מעביר את ידייך על גופי , לא ממש מרוכז , המסך מהפנט אותך

לחשוב שזו אני שעומדת מולך , כתבה את הסיפורים , ביצעה אותם ...או לא

פינטזה אותם ,איתך ובלעדיך .

אני מתכופפת טיפה , אתה ממשיך לקרוא , אני מלטפת את איבריך עם לשוני

נותנת נשיקה קטנה על הכיפה המדהימה שלו , מעבירה יד על חזך

מכניסה אתו לפי , אתה מניח את ידיך על גופי , מלטף , מחפש את הפיטמה

ממולל אותה באצבעותיך , צובט אותה .

אני קמה ... חוזרת עם כרית קטנה , מניחה אותה על הריצפה ,מולך

נעמדת על הבירכיים , מלטפת אותך עם לשוני, מסתכלת עליך מתענג על מגע ידי

ולשוני , אך מצד שני עינייך מרוכזות בכתב על המסך , הסיפור מרתק אותך ,

מחרמן אותך עם מגע ידיי ....

אני מלקקת אותך ...משחקת עם ידיי בגופך ומסתכלת על עינייך , אתה לא יודע מה לעשות

לסיים את הסיפור או להנות מלשוני על איבריך  או שניהם .....

אני מתחילה למצוץ אותו , להרטיב אותו עם לשוני , ללטף אותו עם שפתיי

לעלות למעלה ולרדת עם ידיי , לשמוע אותך נאנח ......"כן עוד עוד "

ממשיכה למצוץ , ללקק , לסובב את לשוני סביבו להכניס אותו עד הסוף כמו שאתה אוהב

אני מתיישרת לשנייה , אתה תופס את הפיטמות שלי באצבעותיך ....

צובט אותם , מלטף אותם ...אני מחורמנת לגמרי מהסיטואציה

אתה תופס פיטמה אחת עם שינייך , מלקק אותה עם לשונך ,כאשר יד אחת יורדת

לבין רגליי , אני רטובה לחלוטין , מחכה למגע ידייך , למשחק שאצבעותיך משחקות

עם הכפתור שלי

אני על הברכיים ,נמתחת לאחור, אתה יושב מולי על הכיסא , מרגישה את לשונך על גופי , על צווארי

על פיטמתי , וידייך ביין רגליי , מטיילות , משחקות , צובטות ,נרטבות

אני מתיישבת על הריצפה , אתה נשען מעליי ,גופותינו לוהטים , הריצפה קרה

אתה לא מפסיק לרגע ,ללקק אותי,ללטף אותי עם לשונך , לטייל עם ידייך בין רגליי

כולי רועדת , אומר לי "רוצה לשמוע אותך, רוצה שתגמרי בצעקה"

וממשיך לענג אותי , אני לא ממש בשליטה , מסתכלת עליך , רואה אותך נהנה לשמוע אותי

מתענגת למגע ידייך , לשונך

רועדת כולי ,זרמים עוברים בגופי ,כאשר יוצאת מגרוני צעקה\אנחה גדולה

אתה גומר על גופי שנייה אחרי, שנינו נשארים לשכב על הריצפה

 

 

מוקדש לך ......

נכתב על ידי אפרודיטה , 13/1/2005 20:44  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קלאופטרה ב-20/1/2005 23:00



55,253
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפרודיטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפרודיטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)