לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Dont call me


Avatarכינוי:  אפרודיטה

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

קולות ...


שומעת קולות מחדר המחשב

אתה יושב בו כבר זמן מה

אנחות קלות ,צעקות רמות ,שיחה באנגלית

נעמדת מאחוריך ,אתה לא מרגיש

אתה צופה בשקיקה באקט על המסך

אישה עם גרביונים ומגפיים גבוהות

עירומה עומדת מעל ראשו של בחור עם זיקפה מרשימה

מתכופפת מעל פיו ונותנת לו לענג אותה בלשונה

מסתכלת לעבריך , אתה מרוכז ולא שם לב שאני מאחוריך

איבריך כבר מחוץ לתחתון המינימלי שלבשת הערב

זקוף , מתוח ....

מלטף את עצמך באיטיות ,מתחרמן מן הדמיות על המסך

אני מתכופפת טיפה ואוחזת בידי את איבריך .....

אתה קופץ לשניה אך מיד מתעשת , נהנה ממגע ידי

מלטפת את כיפתך , מרטיבה את אצבעותי מטיפות מקצהו ...

נעה על גופך ,מלטפת אותך , שנינו צופים באקט .....

הבחורה מתכופפת ,ממש מתיישבת על פניו של הבחור

וביד אחת אוחזת בזינו ומלקקת .....

מרחיקה את הכסא שלך טיפה לאחור ומתכופפת על ארבע

לא מפריעה לך לצפות

ממשיכה עם שתי ידיי על זיקפתך כאשר לשוני יורדת לאורכו

שפתיי עוטפות את אשכיך , יונקות בעדינות ,ידיי ממשיכות ללטף

עולה לקצהו עם לשוני וממלאה את פי בך ....

אתה מפסיק לשניה לצפות ומסתכל בעיניי

"שלא תעזי להפסיק "

אני מכניסה אותך לפי , לשוני מתגלגלת סביבך

יונקת אותך בעוצמה רבה , יורדת עולה , יורדת ,עולה

ידיי לשות את אשכייך , אצבע אחת יורדת נמוך יותר

אתה מתיישב על קצה הכסא ונותן לי גישה נוחה יותר

מרטיבה את אצבעי בפי , וממשיכה למצוץ

אצבע קטנה חודרת לישבנך .....

נכנסת לאט לאט , יודעת שאתה אוהב את המגע

ממשיכה לחדור פנימה בזהירות ,אתה נאנח

התמונות על המסך מתחלפות ,

האישה רוכבת על איברו של הגבר ,בכוח ...בעוצמה

הגבר צועק לה ...אל תפסיקי

אני מתרוממת לשנייה , מסתכלת על פניך ומחייכת

"שלא תעזי להפסיק " ....אתה לוחש

אני יורת שוב עם שפתי על איבריך

מוצצת בכוח ,יונקת ,מלקקת .......

אתה משחרר צעקה , ויורה את זירמתך לתוך פי ......

אני קמה , מחייכת ואומרת לך בלחש .....

 

 

עכשיו תורי !

 

 

 

 

 

א. תודה לזה שגרם לי למוזה :)

ב. יום הולדת שמח לאיש מיוחד ואחר....

ג. תוצאות הסקר ... ממש בכתיבה ,עכשיו

 

נכתב על ידי אפרודיטה , 16/5/2006 09:15  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תאווה. ב-22/5/2006 19:19



55,253
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפרודיטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפרודיטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)