לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Dont call me


Avatarכינוי:  אפרודיטה

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

תוצאות הסקר


בהשראת "מספרים " (הטרנד החדש בישרא )

 

והרי התוצאות ...

 

7  הפניות לסקר

293 תגובות  ...נכון לעכשיו

32  גברים שהשתתפו בסקר

10 נשים שהגיבו לפוסט

29 גברים אוהבים לרדת לנשים

3 גברים לא אוהבים לרדת לנשים (האמיצים שהעיזו להגיב )

1 שסירב לענות כי הוא רוצה להפתיע אותי

1 כתובת ICQ שקיבלתי בתגובות

2 כתובות מסנגר

1 מייל המפרט מה הוא אוהב לעשות לאישה (ולא ..אני לא אספר לכם מי הוא )

24בלוגרים ענו

7 שאין להם בלוג

9 מנויים חדשים

 

9.5 מתוך 10   – עד כמה אתם אוהבים לרדת

10.885 – עד כמה חשובה מידת ההנאה של הנמצצת (חוץ מ 10000 שקוצץ ל 10 פשוט)

66 – אחוז ימשיכו עד הסוף המר. או המתוק. תלוי בבחורה...

4 – דקות – זה הגבול העליון של אי.פי

30 – אחוז חושבים על הצטיינות במשימה. באפט יודע למה הוא משקיע פה

1 – חרוט שרוט חושב על הדברים הבאים:

א."אני מת למערכת אופטית שתציג לי כאן את הפנים שלה שאני אוכל לבחון את התגובה לכל דבר" ב. "אם אני אנשוף פנימה המון, היא תראה כמו אשה בהריון ?"

ג. "אני כלכך אוהב אותך" ד. "זה יהיה מצחיק אם אני אקנח בתוכה את האף?" ה. תהיות טכניות שונות , עוד רוק ? אצבע (ות) לנרתיק ולשון לדגדגן ? לשון לנרתיק ואצבע(ות) לדגדגן ? מהר יותר ? בדוך או בסיבוב ?

15/10 – זהו היחס בין אלו שממש אוהבים את מה שהלשון והאף שלהם פוגשים שם למטה (15)

            לבין אלה שאצלם זה פעם כך ופעם כך או שזה ממש לא מרגש להם את הריריות.

 גברים היו צריכים להתחכם בנוגע לטעם הכוס – מה זה אומר לנו?

50-50  זו החלוקה בין חלק למסופר. לא נעים לבושים הפרועים.

18  מגיבים אומרים שהכי חשוב להם ההנאה של הגברת

5  דווקא חושבים על עצמם – שהכוס יהיה לרוחם ושיצא להם משהו מכל המאמץ הזה
1  בלוגר טוען שהדבר החשוב לו ביותר הוא אהבה
 
 
תודה לכל המלנקקים והמלקקים ....
תודה לך על שעזרת לי לחקור את הסקר ולהביא תוצאות אמת .
 
 
 
 
 

 

נכתב על ידי אפרודיטה , 22/5/2006 08:45  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אפרודיטה ב-3/6/2006 23:09



55,253
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפרודיטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפרודיטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)