לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Dont call me


Avatarכינוי:  אפרודיטה

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

ללא ...


התרגשות עצבנית עוברת בגופי

מטפחת על העיניים ,עומדת ,ליד המיטה .

מחכה לשמוע את דלת הדירה נפתחת

הבית חשוך ,נרות מפוזרים

הלב פועם בהיסטריה

אתה נכנס ,רואה לשניה צל של אור ומיד שוב חושך

שומעת את נשימותיך ,גם אתה מתרגש

מקשיבה לכל תזוזה .....

נעמד מולי , מסתובב סביבי 

מרגישה את העיניים שלך בוחנות אותי

מרגישה שאתה קרוב ...אבל לא נוגע

מתרחק ממני קצת ,מתחיל להתפשט

מילה אחת  עדיין לא נשמעה בחלל

 

מסתירה עם ידי את שדיי

אתה מבקש ממי לשים את ידי מצידי גופי

שומעת אותך מניח את הבגדים בצד

מבקש ממני להניח את ידי מתחת לשדי

להרגיש אותם ,לטייל על חזי אבל לא לגעת בפיטמה

זו הפעם הראשונה ששמעתי את קולך .....

צמרמורת עוברת בגופי ,זה בדיוק כמו שתיארתי לעצמי

אחרי כל השיחות הוירטואליות שהיו לנו

מטיילת על חזי , לא נוגעת כמו שביקשת

שומעת אותך מתחיל לגעת בעצמך

מתקרב אלי ....אבל לא נוגע

מרגישה את נשימתך מול חזי

אך אין כל נגיעה

מרגישה את נשימתך יורדת על ארבע

פניך מול החיבור בן רגלי

מבקש ממני להרים רגל אחת על המיטה והפעם גם לגעת בפיטמות

מרגישה את פניך מתקרבות אל גופי , מריחות את תשוקתי

אתה בוחן את שפתיי ,דגדגני

פיטמותי זקורות לחלוטין , מתארת לעצמי שאתה עומד זקוף 

מריח את גופי ,מסתכל על כפתורי .....אבל לא נוגע

מבקש ממני לקחת אצבע אחת ולגעת בכפתור התענוגות

להרגיש את הרטיבות ולהפסיק

האצבע שלי רטובה ....

אתה מתקרב לידי ,ומעביר לק קטן ....

חייב לטעום

שומעת אותך כבר מתנשם , ממש כמעט מרגישה את דפיקות ליבך

מבקש ממני להסתובב

אני מניחה שאתה יושב למרגלותיי וידייך עולות ויורדות על איבריך

אני מסתובבת

תתכופפי..., מתכופפת

נשענת קצת על המיטה

אתה מתרומם על ברכיך ומתקרב לאחורי

משתוקק לגעת , לחוש ,ללטף ,אולי גם להחטיף סטירה קטנה ....

אבל אתה לא נוגע

נשימותיך מרטיבות אותי יותר

אתה יושב למרגלותי , אני מכופפת למיטה .....

מבקש ממני ללטף את עצמי שוב

ולהגיש לך את אצבעי

משפטים קצרים ביננו ,מעבר לזה אף מילה

רק נשימות כבדות של תשוקה

מגישה לך אצבע בן רגלי , ואתה מלקק בתאווה

כמעט מרגישה אותך , את פניך ....

אבל לא ..

מבקש ממני לשבת על קצה המיטה ,רגלים פסוקות על המיטה

פרושה כך מול עינייך

כל העכבות ,כל הפחדים נעלמו בן רגע ,עושה מה שאתה מבקש

מבקש ממני לגעת בעצמי איך שאני אוהבת ולהגיד לך כאשר אני על סף גמירה

אתה מולי על הריצפה , שומעת אותך כלכך מגורה

ידייך נעות על זיקפתך הקשה

אנחות יוצאת מגרונך ,חזק ומהר

עינייך נעוצות בי

בידי הנוגעות בי ,בדגדגני הנפוח ,בפיטמות הזקורות ,בחזה הגדול

לא מסוגל להזיז את מבטך ,מהופנט

אני מודיעה לך שאני תיכף גומרת

זרמים עוברים בגופי

רעידות מתחילות ברגלי

נאנחת בקול רם

אתה מתרומם טיפה לעברי

קולותינו מתערבבים

שנינו גומרים ביחד כאשר זרמתך נופלת על גופי

 

ללא מגע .........

 

 

אתה מתלבש ויוצא ...רגע לפני אתה לוחש באוזני , היה מעולה יקירתי

בפעם הבאה ..

 

 

 

 

אולי גם תראי אותי .....

נכתב על ידי אפרודיטה , 23/5/2006 10:02  
85 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אפרודיטה ב-11/6/2006 00:00



55,253
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפרודיטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפרודיטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)