לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Dont call me


Avatarכינוי:  אפרודיטה

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

שריטה


" אתה מוזמן להצטרף אם אתה רוצה"

 

היתה לי הרגשה שהוא לא יצליח להתאפק ויבוא לכיוון המקלחת

הוא לקח את הסבון ...אני הסתובבתי ונתתי לידיים שלו ללטף לי את הגוף

הידיים נוגעות בי בעדינות

את האיבר הזקוף והמרשים ראיתי כאשר הוא התפשט במהירות הבזק

עכשיו אני גם מרגישה אותי צמוד אלי

מלטף אותי עם הסבון ,אני מרגישה שהוא מתאפק ,רוצה לגעת יותר אבל לא נעים לו

מסובב אותי לאט ומצמיד אותי לקיר

אני נשענת על הקיר , ידיי מלטפות אותו בעדינות , גוף מרשים יש לבחור ,כמה שריטות על החזה ....כנראה מישהי שהתלהבה יותר מידי .

ידיו עוזבות את הסבון ומתרכזות בחזה שלי , מלטפות , צובטות ,מזקירות לי את הפיטמות

עוצמת את עיני ,נותנות לתחושות להשתלט עלי , מרגישה את שפתיו מלטפות את חזי

לשון מלטפת את הפיטמה הימנית , שתי אצבעות לשות את הפיטמה השנייה .

ידיי יורדות לעבר איברו , מלטפת את הזיקפה ,מסובבת את אצבעי סביב הכיפה הנפוחה

המים יורדים על גופינו מרטיבים אותנו ,ידיים נוגעות ,שפתיים מוצצות ,לשון מלקקת

 

שיט.....

 

נגמרו המים החמים , אני נותנת לו מגבת להתעטף בה , ומתעטפת  בחלוק לבן

השעה כבר מאוחרת , הכל חשוך בחוץ ,יוצאת אל המרפסת הגדולה שפונה לרחוב

נשענת על המעקה , תוהה מה הוא יעשה עכשיו , האם המבוכה נשברה , האם הוא יתלבש וילך ...

אבל אז אני מרגישה את ידו מלטפת את אחורי מעל החלוק ולאט לאט משחררת את החגורה

ושנייה אחרי , אני ללא חלוק

"השכנים, הרחוב" אבל המגע של הידיים שלו משכיח את כל החששות

הוא  נצמד אלי ,מלטף אותי , מחרמן אותי ,הידיים הארוכות שלך  מגיעות לכל מקום

אני לא זזה ,רק רגליי נפסקות קמעה , מתיישב על המעקה התחתון

פניו מונחות מול המשולש שלי , לשונו נעה על גופי , יד אחת פותחת את שפתי ללשונו

אצבע עוברת על כפתור העונג ...אני נאנחת ,אחריה מגיעה הלשון ,שפתיו יונקות אותי כאשר אני שעונה על המעקה

הרוח עוברת עלינו ,גופינו עדיין רטובים ,אצבעותיך חודרות אלי , לשונך מלקקת את כפתורי

אני לא יכולה להתאפק יותר וגומרת באנחה גדולה (מקווה שהשכנים לא שמעו )

עומדת כך על המרפסת מנסה להתאושש והוא מסובב אותי אליו , מרים את רגלי

חודר אלי בחוזקה , ידייו אוחזות אותי בכוח ,ממלא את גופי

מסתכלת בעיניו  ומנשקת את פיו, תשוקה גדולה מתפרצת ,אנו נעים בקצב אחד , אני נותנת לתחושות לערפל אותי

מרגישה אותו ממלא את נשמתי ,את גופי

מרגישה אותו מתקרב לגמירה , אוחזת חזק ,נותנת לכל הגוף שלו לגעת בי ,מרגישה שאני מגיעה איתך לקצה .......

 

כמה זמן לוקח לו להגיע ?

אני מתה להכנס להתקלח , חם לי בטירוף , מה יקרה אם אכנס ואז הוא יצלצל ...לא נעים

גם הרס לי את המחשב ,מההיסטריה המוח שלי לא עובד ,נותנת לו את הכתובת שלי

לא יודעת מי הוא , אפילו איך קוראים לו אני לא יודעת ,רק יודעת שהוא הרס לי את המחשב

ואני לא יכולה בלי מחשב , ממש מכורה

 

 

נכתב על ידי אפרודיטה , 11/6/2006 09:21  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אפרודיטה ב-20/6/2006 13:04



55,253
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפרודיטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפרודיטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)