לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Dont call me


Avatarכינוי:  אפרודיטה

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

קצת צבע


עיני מכוסות במטפחת דקה

אתה מוביל אותי למרכז החדר ,מילה לא יוצאת מפיך

אני שומעת את ההתרגשות בנשימתך

צמרמורת קלה עוברת בי מההתרגשות שממלאת אותי

 

משהו רטוב מטייל על עור גופי , רטוב ,נעים למגע

נהנית מהמגע הרך מהתחושה ...

 

מכחול עבה עם שערות רכות

עינייך מרוכזות במיכחול אשר מצייר ....

עיגולים סביב שדי , משאיר את פיטמותי נקיות מצבע

אדום במברשת אחת ,כחול במברשת השנייה  

קו כחול ארוך יורד על גופי לחיבור בין רגלי

מטפטף טיפות קטנות על ביטני

משולשים צבעוניים על עכוזי

כמו ריקוד ארוטי מטייל עם הצבע עלי

מסיר את המטפחת מעיני ונותן לי להביט במראה שהצבת ממול

ציור מלא תשוקה מצויר על גופי כמו בד קנבס

מתכופפת לקופסות הצבע וטובלת את ידי

צבע מטפטף בין אצבעותי

מעבירה ידי על גופך ,סימני אצבעות על בטנך ,

כף יד מצוירת על עכוזיך

אצבעות מלאות צבע יורדות לזיקפתך הקשה

מסמנת את איבריך

לופפת אותו בידי ומורחת אותו בשני צבעים ......

 

 

150 מילים בדיוק נכתבו לפרויקט הפנטזיות של הנץ

אשמח לשמוע דעה

 

 

נכתב על ידי אפרודיטה , 25/6/2006 09:23  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אפרודיטה ב-6/7/2006 22:38



55,253
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפרודיטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפרודיטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)