לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Dont call me


Avatarכינוי:  אפרודיטה

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

ליקוק בלבד (או הצד שלי ...)


יושבת באוטו גדול באמצע דיזינגוף , סיטואציה קצת מוטרפת אבל מחרמנת בטירוף

שימלתי מופשלת מעל רגלי , ללא תחתונים , גבר חסון ואישה סקסית  יושבים מצדדי ומביטים רגלי ואני נרטבת רק מהסצינה

"מבחינתי אפשר כבר לחנות פה" , אני אומרת וחושבת לעצמי שכדאי שיקרה משהו או שאני משתפנת

אני והבחור עוברים לחלק האחורי של הרכב , מזל שהם באו במיני ואן ולא במכונית רגילה

אני מתיישבת על המושב האחורי ברגלים פסוקות .ליבי פועם בעצבנות והתרגשות גדולה

אני רטובה וחרמנית לגמרי והוא עוד לא נגע בי בכלל ,הוא מתמהמה טיפה

,אני רואה אותו מנשק את אישתו נשיקה רטובה ומלאת תשוקה ומטייל עם ידיו בין רגליה

אני שמה לב שהיא גם בלי תחתונים ,נאנחת קלות מולי

הוא עוזב אותה וניגש אלי , נעמד מולי ,איברו עדיין מחוץ למכנסיו ,

אני בוהה בזיקפתו המדהימה, יודעת כי לא אזכה לגעת בו .

הוא מלטף את פני ,אני מריחה את חרמנות אישתו מאצבעותיו

מתכופף לבין רגלי , יושב על ברכיו , לא ממהר לשום מקום .

מסתכל על שפתי הפתוחות והרטובות , מחייך לעצמו , מלטף בעדינות ,

מציץ לעבר אישתו , היא נותנת לו אישור עם העיניים

ממשיך להתקרב אלי ,אני כבר לא יכולה יותר ,מתה שהוא כבר יגע עם לשונו בגופי.

עוצם את עיניו,מריח את רטיבותי , ואז פוקח את עיניו מסתכל אלי ומתחיל ללקק אותי

נשמתי נעתקת לשנייה,לשון ארוכה כזאת וחושנית לא חוויתי מעולם, מרגישה את הלשון בכל המקומות

מטיילת על שפתיי ,דגדגני , מרטיבה יותר את הרטוב כבר......

מתמקד בדגדגני ,כי הוא כבר מבין שהדרך שלי קצרה מאוד לאורגזמה הראשונה שלי

שפתיו תופסות את דגדגני הנפוח , מוצצות אותו ,לשונו משחקת איתו בפיו

אני נאנחת בקול רם , מרגישה זרמים העוברים בגופי מסתכלת מאחוריו וורואה אותה מאוננת,מתחרמנת מהמראה

 השיא מגיע ממש מיד , אני צועקת בקול רם .....כל גופי רועד

הוא עוצר לשניה ,נותן לי להחזיר את הנשימה וישר צולל בחזרה.....

ההרגשה היא כאילו  כל העולם היא לשון אחת גדולה שמלקקת את גופי ,מגיעה לכל המקומות הרגישים שלי

יש בה מין חיספוס נעים כזה שמלטף אותי,היא מחודדת וחודרת לתוך גופי ,מרגישה אותה ממש בפנים , נוגעת בי , מצמררת אותי

קשה לי לנשום ,אני מרגישה את ההתפוצצות נבנית שוב ,כל הגוף שלי מתכווץ

אני מתפוצצת בצעקה על פניו ,מנסה להדוף אותו מגופי ,אבל הוא לא מוותר,ממשיך ללקק ,

לא יודעת אם אצבעות מעורבות ,ואיפה הן חודרות ,כבר לא ממש משנה לי

העיקר שימשיך , שלא יפסיק לעולם , שפתיו מוצצות ,לשונו משתוללת על כפתור התענוגות שלי שנפוח ואדום

עוד אורגזמה מגיעה והוא לא מפסיק לרגע .

לא יודעת כמה אורגזמות חוויתי ,זה נראה כמו אחת כזאת ללא הפסקה ,עונג בלתי נגמר , שממשיך עוד ועוד

ולפתע אני מרגישה שפתיים ולשון מלקקות את החזה שלי שכבר ממזמן מחוץ לשמלה

פותחת את עיני ורואה את האישה המדהימה שצפתה בנו עד עכשיו מצטרפת לחגיגה

לשונה על פיטמתי הזקורה , ידיה לשות את חזי ,שיניה נוגסות בי נגיסות קטנות שמעצימות את התחושה שבין רגלי

היא עוצרת אותו לדקה , מסתכלת עליו הוא מבין לבד מה לעשות

הוא מוריד את מכנסיו ,ומתרומם טיפה , היא מתכופפת לעברי ומחליפה את לשונו בלשונה

הכל מתחיל מהתחלה ,רק טיפטיפה שונה ,כל מה שפינטזתי מתממש , אישתו יורדת לי במלוא הכוח

מלקקת ,מוצצת ,יונקת , אצבעות חודרות לגופי , ואיברו העצום חודר לגופה ,כל החרמנות שלו מתנקזת לחדירה האינטנסיבית בגופה

כאשר הוא מכתיב את הקצב והיא ממשיכה ללקק ,לחדור ,להטריף את גופי

מכות קטנות על הדגדגן עם לשונה ,אצבע חודרת חזק לגופי בקצב שהוא חודר אליה

משולש מטורף מתרחש ברכב באמצע דיזינגוף , אני מתפוצצת שוב באנחות ארוכות ,היא מתקרבת לשיאה

והוא נאנח בקול רם ,שניהם מתפוצצים ביחד ,ואני רק מההתרחשות  גומרת שוב על פניה ..........
 

החלטתי שאני חייבת להפסיק להיות חנונית ,החלטתי שאני כבר בת 35 והגיע הזמן להגשים כמה פנטזיות קסומות

נכנסתי לצאט וקראתי לעצמי גדולה וחלקה 35 , אמרתי לעצמי " מה שיקרה יקרה "
 
 
ותשאלו מאיפה קיבלתי את המוזה......
 
מפה !!
 
 
 
נכתב על ידי אפרודיטה , 9/8/2006 10:01  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אפרודיטה ב-29/9/2006 20:20



55,253
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפרודיטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפרודיטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)