לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Dont call me


Avatarכינוי:  אפרודיטה

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

ציפיה וגמולה (חלק א'+ ב' מדו-עט )


"ידיים מעל הראש, ליד הדלת-חלון של המרפסת שלך, הווילון מוגף, התריסים פתוחים, רגליים פסוקות קמעה , רחוקה מהקיר... עירומה. מחר ב8 בערב בדיוק. השאירי את הדלת פתוחה" - זה המלל שהיא קיבלה ממנו במייל. 
 
נשמתה נעתקה,ליבה התחיל לפעום בהתרגשות מטורפת. הם כמעט לא דיברו, רק התכתביות קצרות במייל ובמסנגר. ופתאום המייל הזה מול עיניה. רטיבות קלה התפשטה בין רגליה . לעמוד עירומה מול התירס הפתוח , השכנים יראו הכל ,זה לא הגיוני. למה שהיא תעשה דבר כזה ... מה, היא לא שפויה ?   מצד שני ,תחושת הפחד הקלה ,המחשבה שעוד מישהו יראה אותה כך, חירמנה אותה יותר . תעזי, היא אמרה לעצמה ,מה יש לך להפסיד ? 
 
היא כמעט ולא ישנה בלילה , התאפקה לא לגעת בעצמה ,ישבה כל הערב והלילה מתארת לפרטי פרטים מה יקרה. מה הוא יעשה כשהוא יכנס , איפה הוא יגע קודם ,האם הוא יאהב את המראה שלה, האם הוא יכאיב לה ,יענג אותה. כל כך הרבה שאלות ללא תשובות, רק תהיות וכמיהה למחר. 
 
בבוקר קמה מוקדם , ניקתה ביסודיות את הבית ,החליפה מצעים , הקפידה שהכל יהיה מצוחצח ואז הקדישה זמן לגופה. בילתה שעה ארוכה במקלחת , גילחה את ערוותה ,סיבנה כל חלק מגופה ביסודיות, מקפידה למרוח את גופה בקרם נעים למגע , ליבה פועם בהתרגשות כל היום ,כל נגיעה בגופה מחרמנת אותה יותר, פיטמותיה עומדות מהתרגשות מטורפת ובפחד.  
 
השעה מתקרבת , עוד רבע שעה הוא צריך להגיע, עומדת במקומה ללא תזוזה, עוצמת את עיניה כדי לא לראות אם השכנים רואים אותה. ידיה מעל ראשה נשענות על החלון."
 
20:00 בדיוק הדלת נפתחת ......
 
 

חלק ב' של אפרודיזיאק

היא שומעת את חריקת הדלת ונשמתה כמעט נעתקת. הוא כאן. האם היא תעמוד בזה? שומעת את הצעדים מתקרבים, נשימות. הוא ממש מאחוריה. ודאי מביט בה - ערומה, מפושקת, ישבנה הגדול מזדקר אליו, עיניה עצומות. הוא מביט בה. דקות ארוכות. הציפיה מטריפה אותה. היא מרגישה את עצמה נרטבת רק מהמחשבות של מה עומד לקרות.

 

ואז לפתע מכה חזקה על ישבנה הימני מנתקת אותה מהחלום. המכה מקפיצה אותה ממקומה, והיא פולטת זעקה מההפתעה. "פתחי את עינייך", מצווה קול עליה. הקול נשמע כאילו לא איתה בחדר, כאילו מדובר בהקלטה או משהו כזה. אבל היא לא מעזה להתווכח. היא פותחת את העיניים וממהרת לסובב את הראש לאחור. מכה חזקה יותר על הישבן השמאלי עוצרת את תנועתה. "לא אמרתי לך להסתכל לאחור. פתחי את עינייך והביטי קדימה", זועם עליה הקול, "את רואה את הגג של הבניין שמולך? הביטי טוב לשם. את תראי מולך אדם נושא מצלמה".

 

היא מביטה ואכן מזהה על הגג של הבניין שממול אדם שמביט בה ובידו חפץ כלשהו, כנראה מצלמה. "המצלמה מתמקדת בך", הוא ממשיך, "היא תצלם אותך מעכשיו. את כל מה שיקרה לך. את כל מה שאני אעשה לך. זה אולי נראה לך מוגזם עכשיו אבל כשאשלח לך את הסרט, את תאונני מולו כמו שאת אוננת מול הסרטים האחרים שאני שלחתי לך... אפילו יותר".

 

היא לא מאמינה למה שהיא שמעה. הפחד משתק את רגליה. אחרת אולי היתה קמה ועוזבת. במקום זה היא הוסיפה להביט באיש. הוא לא זז. האם הוא מתמקד בה? האם הוא רואה כמה היא פוחדת? כמה היא מגורה?לפתע היא הרגישה ידיים על כתפיה. ידיים חזקות אבל עדינות. הן ירדו לאט אל החזה שלה, אוחזות כל אחת בחוזקה שד. הן לבשו כפפות, והמגע של העור שלח צמרמורות בכל גופה. הן לשו את החזה הגדול שלה.

 

כעת אחזה כל יד את אחת מפטמותיה ובו זמנית משכו את הפטמות הזקורות קדימה ולמעלה. היא שחררה צעקה. הידיים עזבו את החזה שלה ושוב היכו אותה חזק בישבנה. היא צעקה שוב, וקיבלה עוד מכה. הפעם היא בלעה את הזעקה, הבינה את הרמז. היא הרגישה את אחת הידיים מתקרבת אל השד הימני שלה. היא פחדה להוריד את המבט. לפתע הרגישה כאב חד. היא זיהתה את הכאב - הוא הצמיד לה מצבט לפטמה. מגע המתכת היה קר ונוקב. דמעות עמדו בעיניה. היא רצתה לצעוק אבל לא העזה.

 

לפתע הרגישה כאב דומה גם בפטמה השמאלית. היא שזזה ושרשרת מתכת, זו שכנראה חיברה את המצבטים נצמדה לחזה שלה. הכאב היה גדול, הגירוי גם כן. היד שלו המשיכה במסע לאורך גופה. היא ירדה במורד בטנה והמשיכה אל בין רגליה. מגע העור על הכוס שאך גולח היה מצמרר. לפתע הרגישה שהוא מוריד מעליו את הכפפה, וודאי רוצה להרגיש אותה קרוב יותר.

 

היד שלו נגעה בה שוב, חשופה עכשיו. היא היתה עדינה, עדינה מאוד. האצבעות שלו התקרבו אל הדגדגן הגדול והזקור שלה, זה היה מטריף. ואז היא הרגישה ציפורניים אוחזות בראש הדגדגן. זה היה כל-כך מגרה עדשהיא לרגע לא חשבה על זה. ואז זה היכה בה - זה לא היה הוא. זו היתה אשה. אשה עמדה מאחוריה והתעללה בה כך.

 

היא רצתה להסתובב ולהביט בה אך לפני שהספיקה הבחורה המסתורית חיברה עוד מצבט, הפעם לדגדגן שלה והכאב וההפתעה סחטו ממנה צעקה אדירה, שזיעזעה את הבית. התגובה לא איחרה לבוא, והבחורה היכתה, הפעם ביד חשופה, בישבן שלה, מה שרק הגביר את הכאב. היא הזיזה את כל גופה, והמצבט על הדגדגן הטריף אותה בשילוב משכר של כאב ועונג. היא לא הצליחה לעצור צעקה נוספת, ושוב ספגה מכה הגונה שרק הגבירה את הכאב. היא הצליחה להתגבר על עצמה בפעם השלישית ולאט לאט נרגעה.

"המצבטים שעכשיו מחוברים לפטמות ולדגדגן שלך", היא שמעה את הקול שלו שוב, "מחוברים לשלט. השלט נמצא על הגג מולך. אני הולך להדגים לך מה קורה כשהשלט הזה מופעל". היא הביטה בגג שמולה, וראתה את האיש לוחץ על מכשיר כלשהו. לפתע המצבטים שעל גופה נעורו לחיים. הם החלו לרטוט במהירות, וגלים של עונג מילאו אותה בכל גופה. היא לא האמינה אבל למרות הכאב היא החלה להרגיש אורגזמה שנבנית במעמקי גופה. היא החלה להזיז את גופה בנסיון להחזיק מעמד.

 

הבחורה שמאחוריה קלטה את זה כנראה, כי היא אחזה בישבניה בכוח ומנעה ממנה לזוז. זה היה יותר מדי. ביללות רמות היא גמרה באורגזמה חייתית שהרעידה את כל גופה. עיניה נעצמו, גופה השתולל, לרגע שכחה היכן היא ומה היא עושה. שקעה כל כולה באורגזמה האדירה שנגרמה לה ללא שליטתה.

נכתב על ידי אפרודיטה , 28/8/2006 11:56  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הרבנית בעבודה ב-12/9/2006 17:42



55,253
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפרודיטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפרודיטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)