לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ביל קאוליץ לשלטון 3 >


רק אני..והחיים שלי ..D;

Avatarכינוי: 

גיל: 26

ICQ: 368892362 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

וואווו !!


כמה זמן שלא ביקרתי בבלוג !!
הקיצר , אני חוזרת אליו .
ואני בטוחה שרובכם פה התגעגעו אליי ולסמיילים שלי ,אה
חח טוב .. אז ככה , התחלתי חיים חדשים , כמו שאומרת דניאל
השנה עליתי לכיתה ז' , בבית הספר הכפר הירוק .. ממש כיף לי שם .
חברים חדשים , בית ספר חדש , מורים חדשים וכיתה חדשה .
הלימודים לא הכי קשים , תלוי מאיזו בחינה מסתכלים עליהם ..
למשל בפיזיקה ובחשבון .. ואולי גם בתנ"ך ? אני לא הכי טובה
אבל אני אלמד ללמוד , כמו שכולם אומרים חח
טוב , יש מלא בנות חמוודות שהתחברתי אליהן , אבל לרוב אני מבלה עם דניאל ולינוי D:
הבנים ?! לא הכי חתיכים
למרות שיש כאלה שכבר דיי נידלקתי עליהם P:
אבל ככה , זה הכל בידיים שלי ! אם אני רוצה משהו , אני אשיג אותו . נראלי XD
נראלי שדיי התבגרתי , או שלא ?
חח טוב , החים ק מתחילים כל פעם מחדש , אז אני מקווה שאני אהנה .


א ה .. ו .. בקשר לטוקיו הוטל ?! שאני מעריצה כ"כ !?
אז אני עדיין מעריצה אותם !
ואני מקבלת את הדיסק החדש מתנה +עוד איזה 2/ 3 דיסקים ..
חח אני אל רוצה להשוויץ , אבל בזה אין מה לעשות חח
עזבו , אני מפגרת ..
טוב&nbsp; , שמחה לחזור לפהה ... לחור הלא מצומצם בכלל . אה !
ויש לי פייסבוק [ ;
חפשו : daniela prigojin
וזהו
היה כיף , ביי .

עד לעדכון הבא ,
דנקע 3&gt;
נכתב על ידי , 12/10/2009 20:18  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-26/10/2009 17:54
 



לדף הקודם   
דפים:  

3,530

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDana Kaulitz :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dana Kaulitz :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)