לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ביל קאוליץ לשלטון 3 >


רק אני..והחיים שלי ..D;

Avatarכינוי: 

גיל: 26

ICQ: 368892362 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

תשובות לשאלון השבועי


מה את לדעתך הוא הצבע השולט באודמים\ליפגלוסים\ליפסטיקים?
שקוף D:

מה דעתך על צלליות בכל צבעי הקשת?
קוול

כמה זמן את מבזבזת בממוצע על איפור?
לא יודעת .. אני שמה רק עיפרון שחור ומסקרה

כמה כסף את מבזבזת על איפור?
בינתיים אני לא ממש מבזבזת ..

מיהי חברת האיפור הטובה לדעתך?
מאיפה לי ?

מה את אומרת על עיפרון שחור עבה? יפה או דוחה?
אממ סבבה

בזמן האחרון הופיעה תסמונת האודם האדום, מה את חושבת על זה?
בעע

האם את משתמשת במייק אפ?
כן





חח סתם כי היה לי משעמם D;

   
שבוע שעבר ? הייתי בבת מצווה של קים , היה נחמד D:
דרך אגב , מזל טוב קים !
ו . ביום חמישי הזה ?
היה מזה כיף
אחרי בצפר, אני ודניאל נסענו לקניון , קנינו דברים והלכנו הביתה
בערב , הלכתי למיכל לעשות לה מחליק ולהתארגן איתה ביחד לבר מצווה של סהר .
אחר כך , באה ליאל , ומיכל התקשרה לילד אחד מהבצפר ,והסתלבטה עליו ..
מסכן .
קיצר, הגענו לבר מצווה .. שזה במלון כרמל ,מי שמכיר .
קיצר, עלינו למעלית הזאת , מזה קולית !!
קיצר , היה מזה כיף .. אכלנו ,רקדנו , עשינו מלחמת אוכל וכל השטויות האלה
  
אתמול , הייתי עם מיכל , דניאל ולינוי במקס ברנר
אכלנו , עשינו צחוקים , מיכל עשתה מהקטשופ - ששוקולד .
אחר כך הלכנו הביתתה
חזרנו בגשם , וכשהגעתי הביתה , אחותי הייתה שם עם איזה ידיד שלה ..
פתאום - דפיקות על הדלת ..
מי זה היה ?!
דניאל ולינוי ..
קיצר , הן שלחו אותי לשירותים .. הסתגרו על מפתח בחדר שלי , וארגנו שם
בלונים ,עוגה , חטיפים וזיקוקים
אגב , לינוי ? תודה על המתנות
קיצר , הן עשו לי מסיבת הפתעה , ונהננו XD
היום בבוקר גם היה נחמד XD
ומיקי ? חמוד !!!!!!!!!!!!!!!!!! כל הזמן בוהה .
  
טוב . אז היה פנאן לכתוב פה
אז .. אני אעלה תמונות עוד מעט לפייסבוק ... כנסו , ותגיבו
ביי אנשים


נכתב על ידי , 14/11/2009 14:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של tokiohotel-il ב-23/4/2010 20:47
 



מיקי החתיך ^^


טוב , סורי שלא כתבתי אתמול ,פשוט שכחתי
אז .. בואו נחשיב את היום כאילו אנחנו ביום של אתמול סבבה ? יעני , לא חשובב , קיצר, מארועי האתמול XD :
- היה לי יומולדת [12] XD
-דודים שלי באו לארץ מרוסיה
-הם הביאו לי ליומולדת את 3 הדיסקים של טוקיו הוטל : "ZIMMER 483" "SCREAM" ו " HUMANOID" בגרמנית XD
- קיצר ,היום שמעתי את הדיסק החדש , בגרמנית , והוא כ"כ יפה !!
יש שם שירים כ"כ חמודים , וברור שהם השתנו ! ולטובה ! השירים שלהם כ"כ יפים
- ו.. קיבלתי 600 שקקל .. ו.. אני אקבל עוד ביום שישי XD

טוב , זהו .. זה באמת מה שקרה
ו.. היה לי היום בוחן , בביולוגיה , קל מאוד XD
והחיים בבצפר נחמדים. מאוד ! XD
טוב קיצר, אין לי מה לרשום פה . אז רק תדעו , שאני אוהבת אתכם . מאוד !
ואין לי יותר מה להגיד D ;

אז .. כאן אנחנו ניפרדים

ביי






נכתב על ידי , 2/11/2009 19:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dana Kaulitz :P ב-9/11/2009 19:35
 





3,530

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDana Kaulitz :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dana Kaulitz :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)