לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

1/2009

בנות שתיים בובותיים...


יש לי אחיות תאומות (זהות) שצעירות ממני בארבע שנים וחודשיים. הרבה שנים הן היו "האחיות הקטנות שלי" עד שמישהו שאל בנות כמה הן...הן היו אז בנות 30...

כל שנה הן סוגרות את השנה האזרחית ביום ההולדת שלהן וכל שנה אני שוברת את הראש מה להביא להן. בכלל תאומים זה סיפור מורכב מאד-בדרך כלל להורים שלהם ולאחים הגדולים שלהם. בתור ילדה זה היה מוזר מאד-אני הייתי הבכורה אבל הייתי ידועה בתור "האחות של התאומות"-ופעם זה היה הרבה פחות נפוץ מהיום והן היו אטרקציה מאד גדולה. היו עושים לי בחינות בנוסח "איך את מבדילה?"  (לא יודעת להסביר אני פשוט רואה את ההבדל...), או מודיעים לי  שממש כיף לי (נראה לכם? בואו נתחלף...). באופן כללי הן היו יותר יפות ממני (בלונדיניות עם עניים כחולות), יותר גבוהות ממני (זה לא קשה) ולזכותן יאמר שהן תמיד אהבו אותי והעריצו אותי גם כשהייתי ממש נחסית.

בכלל זה לא פשוט להתנהל ליד שני אנשים שזהים לגמרי מבחינה חיצונית ולמרות זאת צריכים לפתח כל אחד זהות עצמאית. הן הלכו לגנים נפרדים היו בכיתות נפרדות ואם היה אפשר אמא שלי היתה מסדרת להן גם חברות נפרדות...בתיכון הן בילו שנתיים באותה כיתה ואז נפל להן האסימון. להתגייס הן כבר התגייסו כל אחת ביום אחר (יום אחרי יום, תודה ששאלתם-ולא הסכימו לוותר), שרתו במקומות נפרדים וכל אחת הלכה לכיוון אחר לגמרי. אבל יום הולדת הן עדיין חוגגות ביחד! וכל שנה צריך לשבור את הראש איך קונים מתנות שיתאימו לרצונות/שאיפות/פנטזיות של כל אחת אבל גם יעמדו באותו תקציב ולא יכריחו אותי למצוא מתנה אחת בדן ואחת באילת...

אז השנה לא קניתי...עשיתי!

הכנתי לכל אחת "מחברת מטופלת" (השם באנגלית יותר מוצלח ALTERED NOTEBOOK)

הן יצאו כמוהן-דומות ושונות...

הבסיס הוא מחברת ספירלה-קצת מפריע שהספירלה למעלה אבל אני מאד אוהבת את הסוג הזה של המחברות אז התפשרתי על זה שלא מגיעים ממש עד הקצה עם ה"טיפול".

מחברת אחת שייכת ל"א". את ההשראה לאיך שהיא נראית קבלתי מהעיסוק שלה ואם תכנסו לפה גם אתם תדעו. הכנפיים המפתח והאותיות הם גראנג'בורדים מסט של טים הולץ שצבעתי באקריליק ויישנתי עם דיו דיסטרס. על המחברת יש קולאג' של ניירות שנקרעו ממכתבים ישנים (של לאונרדו דה וינצ'י) וגם הם יושנו באותה צורה.

 

 

המחברת השנייה היא קולאז' של ריבועים בכל מיני צבעים. זה היה נראה לי כמו מחברת עליזה שמתאימה למישהי שעובדת עם ילדים כמו "ש". בערך שבוע אחרי שנתתי לה את המחברת היא ספרה לי שהיא למדה את הכיתה שלה איך כותבים מכתב. כולם היו צריכים לכתוב מכתב לחייל וההבטחה שלה היתה שמי שיכתוב יפה לפי כל הכללים יקבל דף מהמחברת להעתיק עליו את המכתב. דווחה התלהבות בקרב כולם...

 

 

את הברכה הפעם הכנסתי לתוך המחברת "בילד אין"

 

 

ותמונה אחת ביחד כי בכל זאת תאומות....

 

 

יום הולדת שמח אחיות אהובות שלי.

 

נכתב על ידי , 20/1/2009 22:41   בקטגוריות מתנות, מחברת מטופלת, תאומים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)