לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

7/2009

ספרים רבותי ספרים


 

 

כן, נכון, אני יודעת, שבוע הספר עבר מזמן. השנה אני גם לא השתתפתי בו-הגבר והבנות רכשו להם ערימה מכובדת ואני אפילו לא הצטרפתי יען כי מצפוני לא הרשה לי להוסיף עוד ספרים לערימה המתגבהת והולכת של ספרים שיש פה ואני לא מגיעה לקרוא. עוד סיבה שבגללה לא קניתי עוד ספרים היא שעוד מעט אני אגור בספריה , ונכון שזאת הפנטזיה שלי אבל בכל זאת... תאמינו או לא התחלתי למכור חלק מהספרים כדי לפנות מקום- הגבר די הזדעזע ממני  אבל אין ברירה אנחנו קונים ספרים יותר ממה שאנחנו קונים בתים.

לזה אבל לפחות בעולם הגדול מצאו פתרון. ספר אלקטרוני או בגרסת האמזון- KINDLE.

זה בעצם סוג של מחשב קטן עם מסך די גדול בגודל של דף ספר בערך שמאפשר לך לקרוא ספרים עליו. היתרונות הם כמובן עצומים-חיסכון גדול בניר, במקום ובמשקל. אפשר להטעין עליו מספר לא מבוטל של גרסאות אלקטרוניות לספרים ובעצם להסתובב בתיק עם ספריה שלמה..(.בנתיים לא קיים בעברית אולי בקרוב) אבל אפשר לסמוך על החברה הכי טובה שלי (ששוכנת ב15 שנים האחרונות רחוק מידי ממני) שתקנה לעצמה אחד כזה (תולעים הם חברות של תולעים אחרות...).

 כמו כל גדג'ט חדש שיוצא מייד מתלווים אליו אקססוריז וככה החלה גם תעשיית ה KINDLE CASE. אם תעשו חיפוש בETSY תמצאו שלל נרתיקים ממבחר בדי מעצבים.  במקור הבטחתי לחברה שלי שאני אתפור לה נרתיק סתם. אבל אז היא רכשה לעצמה KINDLE ובקשה שאתפור לו נרתיק. נו זה כבר היה רציני... נדרש מחקר מעמיק בנושא גזרות (כבר יש הוראות ברשת) בדים וכדומה. ביו לבין קבלתי ערימה של בדים מאטסי ושאלתי אותה מה נראה לה. היא הצביעה על משהו מסוים שהיה מבחינתי כל כך מפתיע שהייתי חייבת לשלוח לה תמונה של כל הבד כדי לודא שהיא בטוחה.

ככה זה נראה (וסליחה על הקמטים זה צולם בחופזה בשביל להשלח אליה)

 

התגובה שלה:" " Its Wacky! But I love it

ובתרגום חופשי-פסיכי לגמרי אבל מתה על זה.

התישבתי לתפור. חישבתי חישבתי חישבתי מדדתי גזרתי תפרתי וגיליתי לתדהמתי שיצא קטן מידי! לקח לי כמה דקות להבין שלא לקחתי בחשבון את הסנטימטרים שהבוקסינג יגנוב לי(ככה קוראים לפינות שיוצרים כדי שלנרתיק יהיה נפח). אחרי שכמעט בכיתי הסתכלתי על מה שיצא לי ושאלתי את הבלרינה: " תגידי אם אני יעשה לזה רצועה את תלכי עם זה כתיק ?" מובן שסבכתי את עצמי קשות כי באותה שנייה היא קבעה עם חברות לסרט והחליטה שכבר עכשיו היא צריכה להתחדש איתו...נתפרה רצועה והיא יצאה איתו ככה עם סיכת ביטחון במקום כפתור.

ככה הוא יצא (אחרי שתפרנו כפתור  כמובן)

 

וככה הוא פתוח הבטנה חלקה כדי לאזן את הבד המאד עמוס.

 

 

 

 

מובן שלא יכולתי לסבול את גודל הטעות וגודל הבושה ומיד ישבתי לתפור עוד נרתיק. התפללתי שיהיה מספיק בד-היה בדיוק. מסקנה-כנראה שכיש כוונות טובות מישהו שומר עליך...

אז ככה הוא נראה כשהוא סגור

 

 

וככה כשיש בפנים ספר אמיתי .

 

 

חוץ מזה סתם ככה על הדרך החברה שלי הודיעה שהיא עוברת למקום עבודה חדש (וחשוב) אז זה כבר הפך להיות קצת יותר מסתם משהו ורציתי לצרף כרטיס לכבוד המאורע.

ומה יותר מתאים מספרים? תפרתי ספרונים קטנים מלבד ודפים של ספר ישן ותליתי אותם על כרטיס שקושט מפרח שנעשה גם הוא מהדפים של אותו ספר.

צלמתי אותו על חלק מהערימה שמחכה לי שאקרא אותה...

 

 

זה תקריב על אחד הספרונים-מודבקות עליהם אותיות צבועות באקריל (גרנג'בורדים של טים הולץ) שמרכיבות את המילה READ.

 

 

 

ומבפנים עדיין באותו ענין

 

 

שלחתי. התפללתי שיגיע מהר בזמן האחרון היו לנו כמה תקלות דואר מרגיזות. אתמול היגיע והתבשרתי שאוהבים אותו (יש!) ושהוא הולך להיות קנאת החבר'ה (על זה אני עוד צריכה לקבל דיווחים..)

קראתם משהו טוב לאחרונה?

 

 

משהו קטן אחרון ולא קשור-היתה בעיה כללית בישראבלוג עם עדכונים אז אם אתם רשומים וקבלתם עדכון אני אשמח שתשאירו תגובה כדי שאדע מה המצב.

נכתב על ידי , 11/7/2009 11:25   בקטגוריות בדים, כרטיסים, מתנות, תפירה  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)