לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

7/2009

פחד זה לא תמיד דבר רע...


אם אי פעם ארצה לכתוב את " רשימת מאפייני היוצרת באשר היא.." לא נראה לי שיהיה לי קל במיוחד. בסופו של דבר  כל אחת (ואחד, ואחד, בסדר!) רוצה לחשוב שהיא מיוחדת במינה. אני חושבת אבל שעל דבר אחד יסכימו כולם-אנשים שיוצרים הם אנשים עם יצר נתינה מפותח. הם מוכנים לשתף, ללמד, לפרגן, להסביר לתת במתנה...פורום אמנות שימושית בYNET מארגן מידי שנה מבצע שבו הוא אוסף מתנות מסוגים שונים שניתנות בארוע נופש למשפחות ילדים חולי סרטן שמתקיים מידי שנה בסוכות. השנה המבצע "זלג" גם לפורומים אחרים כך שעוד אנשים זכו להשתתף במבצע היפה הזה. השנה הוחלט על מתנות אחידות תיקים בגודל של 25X30 סמ מכל חומר שהוא .אפשר היה גם לרכוש תיק במחיר סמלי ולקשט אותו בעבודת יד. החלטתי שאני אתפור תיק. מובן שלא היה לי מושג איך עושים את זה מסיבה כלשהיא יש לי פחד תיקים. לא מוצאת את ידי ורגלי בשלל ההדרכות המקשיחים והדוגמאות. אבל מה שאני הכי לא  מוכנה זה לא להיות המילה שלי-אז אם אמרתי זה יקרה...

מידות כבר היו לי (מזל שמשהו הוגדר מראש!) כל השאר כאמור פתוח. אחרי שכל סטוק הבדים יצא החוצה ונערך דיון סוער בהשתתפות הבלרינה (" אל תקחי את זה זה זקן!") והפיה ("מותר לי גם לתפור תיק?") נבחרה הקומבינה של גינס כחול ובטנת ורוד ירוק מפוספסת.   לא אלאה אתכם בפרטים. זה לקח לי  כל השבת-לא כי זה כל כך מסובך פשוט כי שלב התיכנון ושלב הביצוע היו מעורבבים היטב זה בזה.

בסוף זה מה שיצא:

תיק מרובע עם שתי ידיות מדוגמות, כיסים פנימיים ושרוך למפתחות,

 

כיס לטלפון נייד (לא כל כך רואים אבל הוא עם נפח!)

 

פרח אחד חמוד לקישוט

ותראו איזה יופי הפיה מדגמנת אותו

 

אני חושבת שמזמן לא הייתי כל כך מרוצה ממשהו שעשיתי והעובדה שהוא נשלח אתמול וישמש למטרה טובה הוא התגמול הכי כיפי.

אה.. הלך התירוץ של פחד תיקים....

 

נכתב על ידי , 20/7/2009 20:48   בקטגוריות אתגרים, בדים, מתנות, תיק תפור, תפירה  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)