לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

9/2009

בחזרה לבית הספר


 

 

 

הבלרינה והפייה חזרו היום ללמוד. הן התרגשו והצליחו להסוות את הענין כמו שצריך באדישות מדומה. בימינו זה הרי לא קול להתרגש מלחזור לבית הספר. את הספרים קנינו כבר מזמן –עטפנו הדבקנו מדבקות הצטיידנו בשלל מכשירי כתיבה. למרות זאת רצנו היום שוב לחנות ובטח נצטרך לעשות זאת עוד כמה פעמים במהלך השבועיים הקרובים.

אתמול כל אחת התלבטה מה היא תלבש היום... לתמיהתי הוסבר לי (לאט...) שרושם ראשוני זה מאד חשוב וזה בכלל לא משנה שיש תלבושת אחידה. (אני דרך אגב חושבת שענין התלבושת האחידה לפחות בנוסח שבו הוא קיים בבית הספר של הבנות מטופש למדי אבל בא נאמר שזה כבר ענין לרשומה אחרת). כל אחת הכינה לה את הבגדים מראש (ילדות מסודרות, הגנים מאבא תודה ששאלתם...) ודאגה לקטר בקול רם שאיזה באסה מחר קמים מוקדם ונגמר החופש.....

אני אישית חשבתי שהייתי מעדיפה לחזור לבית הספר ב 1 לספטמבר תמיד במקום לחזור לעבודה, ולא זה לא בגלל שאני לא אוהבת את מה שאני עושה כנראה בגלל שאני באמת מאד אוהבת ללמוד...

כדי שהחזרה לבית הספר תהיה קצת יותר נחמדה הכנתי להן שלל דברים חדשים ללוות אותם. חלק היו רעיונות שלי וחלק דברים שהן בקשו לשנה החדשה. מכיון שחלק מהדברים עוד בעשיה אז נעלה אותם בשלבים חלק עכשיו וחלק ברשומה הבאה.

אז קודם כל קבלו את השדרוג שלנו לבקבוקי מים

 

 

תפרתי לכל בקבוק חבק מבד (כל אחת בחרה לבד...) עם השם שלהם מוחתם על סרט כדי שלא יתבלבלו בבקבוק עם משהו אחר.ההשראה כמובן מזיקוקית האחת והיחידה.

החבקים נסגרים בצמדן/סקוטש/וולקרו.

הנה הם מקרוב

 

 

 

 

שתהיה שנה נהדרת לכל מי שהיום התחיל/חזר ללמוד.

נכתב על ידי , 1/9/2009 22:33   בקטגוריות בדים, בלרינה, פייה, תפירה  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)