לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

10/2009

מכשיפה'לה רעה תח*&%#* וגופיה...


 

 

 

שרתם את השיר הזה כשהייתם ילדים או שרק אצלנו הוא היה פופולרי ? למען האמת אני לא ממש זוכרת באיזה היזדמנויות הוא היה מושר אבל השתמשו בו די הרבה...

למכשיפה'לה שלי עוד אין שם אבל היא בטוח לא רעה. לא נראה לי שמישהי שסרוגה מחוטי כותנה וממולאה באקרילו יכולה להיות רעה. המכשיפה'לה שלי סרוגה במסרגה אחת או במילה אחרת אמיגורומי. אמיגורומי היא בעצם שיטת סריגה שבה סורגים בסיבוב בלי לסגור שורות וכך על ידי הורדה והוספת עניים ליצור שלל של דמויות החל מצעצועים לילדים וכלה בחפצי יום יום סרוגים (לא מזמן היתה לבזק פרסומת כזאת...) . אני מודה שכשנחשפתי לזה פעם ראשונה אמרתי שזה משהו שאני לא אעשה...בעיקר מפני שהבנתי מייד שזה לא פרוייקט מדיטטיבי כמו שאני בדרך כלל מתיחסת לסריגה. פה צריך כל הזמן לספור ולעקוב אחרי ההוראות ולא להתבלבל...אחרת זה יוצא מעוות... אבל כשראיתי את המכשיפה'לה הזאת החלטתי לנסות. רובה נסרגה ביום כיפור-כי רק אז היה לי מספיק זמן ושקט וריכוז בשביל העינין והיום החלטתי שצריך לסיים אותה..

אז קבלו אותה ביללות חתול וקריאות עורב...

יושבת

 



עומדת

 



והולכת

 



כאן המקום להודות לחתולי על שפרסמה בבלוג שלה כמה טיפים מצוינים למי שרוצה לסרוג אמיגורומי. ברחבי הרשת יש הרבה מאד דוגמאות לחלקן אפילו יש סרטוני הדגמה ביו טיוב.

ואם במכשפה'לה אנחנו מתעסקים אז תרשו לי להמליץ על ספר מצוין בשם "מכשיפה'לה רעה" שכתבה יעל רוזמן. מומלץ לכל מי שיש לו ילדים מעל גיל 8 חובבי כישוף ניסים וסוף שמח.

עוד לא החלטתי מה לעשות איתה...הצעות?

 

נכתב על ידי , 17/10/2009 18:29   בקטגוריות סריגה, קרושה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)