לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

10/2009

Inspiration Journal


לפני הכול הסבר קטן-לא לא עברתי לבלוג אנגלי פשוט לא מצאתי תרגום מניח את הדעת לJOURNAL....

ולענינינו....אצלכם בטח לא אבל אצלי ההשראה לפעמים נרדמת...זה יכול לקרות כי הרבה זמן לא יצרתי או כי עליתי במינון של אחת הפעילויות האחרות שלי (עיין ערך עבודה...). מלבד זאת שמתי לב שהרבה פעמים אני רואה משהו או שומעת ועולים לי כל מיני רעיונות שקשורים בו אבל החיים ממשיכים והרעיון בורח  (הסניליות...)או מתמסמס (הזמן...). וזאת הסיבה שכשנרשמתי לסדנת המחברת אצל קרן הרי היא פרפרים ידעתי שזה מה שאני הולכת לעשות. מי שרוצה לקרוא פרטים על הסדנא של קרן יכול ללכת ישר למקור. מה שמקסים בסדנא הזאת הוא קודם כל שיוצאים עם תוצר מוגמר או מאד מאד קרוב למוגמר. חוץ מזה זה מתאים לאנשים בכל הרמות כך שגם אם רק כל מה שאתה יודע זה להשתמש במספריים זה מספיק. ואכן אפשר להגיע לתוצרים משגעים עם נייר מספריים דבק ועט שחור.

כמובן שרוב המשתתפות לא הסתפקו בזה-ולמען האמת זה קשה כשעומדים מול שפע החומרים והאביזרים שקרן מספקת...

אז מתחילים מזה שמקבלים מחברת ספירלה ומכסחים לה את הצורה-כלומר חותכים ממנה את שתי הכריכות קדמית שקף עבר ואחורית קרטון שחור עבה וחלק. אני תכננתי גם להשתמש בדפים אז חתכתי לי גם כמות לא קטנה של דפים.

השלב הבא הוא ליצור דפים למחברת-במקרה שלי הדפים הם חוצצים בין נושאים שונים. המטרה היתה ליצור כמה שיותר דפים-לא להתעכב על האם הדפים מתאימים זה לזה, לא לבזבז זמן על פרטים קטנים וכמובן להיות יצירתיים-למשל-דף לא חייב להיות מרובע...(תכף תראו שבזה לא כל כך הצלחתי...). ולמה המהירות? כי בסוף כולן צריכות לכרוך את הדפים שלהם במכשיר הBIND IT ALL של קרן ...יש אחד.

רק שתבינו אני הטיפוס שלוקח לה שעה רק לבחור דפים...אבל הפעם החלטתי שאני אעשה בדיוק מה שקרן אמרה-לא אבזבז זמן. ולמרות זאת כשקרן אמרה" השעה...וצריכים להיות לכם עכשיו 3-4 דפים מוכנים" ואכן היו לי 4 דפים מוכנים הופתעתי מאד...

אני עוד היספקתי לחורר את כל הדפים שלי לבד, אחרכך כבר קרן היתחילה לחורר את הדפים לבנות כדי לחסוך זמן.

באופן אבסורדי הלכתי אחרונה-פשוט כי דברתי עוד עם קרן וכאן המקום לבקש סליחה .....

אז הנה היא המחברת שלי-אני מזהירה מראש יש הרבה תמונות....

כריכה חיצונית (קצת עמום כי זה השקף...)

 

 

וככה זה נראה ללא השקף, יש מעטפה שמחוברת לדף ומיועד לשמירה של כל מיני דברים חשובים...

 

ופה כבר שמתי בפנים משהו-המשהו הזה זה הZINE שמשחק מילים הנדיבה והמקסימה שלחה לי...

 

 

השראה מהטבע...

 

 

ותקריב

 

 

כל מה שקשור לתפירה

 

 

חוצץ מלבד-שכמובן גם קשור לתפירה...

 

 

זאת תיזכורת לעצמי

 

וזה מיועד ל GIRL'S STUFF

 

מה דעתכן להכניס למעטפה תמונה של המגפיים שתמיד פינטזתם עליהם???

 

ההשראה לדף הבא נלקחה מפנקס ממו שפעם קבלתי מתנה שהיו עליו ציורים של דבורים חמודות והכותרת שלו היתה "Honey do...Pad" יעני-דברים שמותק צריכה לעשות...למותר להגיד שלא ממש אהבתי אותו אז, הוא היה נראה לי שוביניסטי ומרגיז אבל הדף הצהוב הזה היזכיר לי אותו והחלטתי  שאני כבר מספיק גדולה בשביל לצחוק על כל הענין. והוא כמובן יכיל כל מיני דברים שבתוכנית שלי לעשות...

 

לא יודעת מה איתכם אבל אני חובבת ספרים גדולה במיוחד כאלה שקשורים לאמנות ואומנות אז השער הבא מוקדש לWISH KIST שלי בכל מה שקשור לספרים כאלה ורק כשהעליתי את הרשומה ראיתי ששכחתי לצלם אותו...

ולכן נעבור לדף הבא שקשור לבית-השראה לדברים לעשות בבית והשראה מארכיטקטורה...

דף נוסף לשמירה של אוצרות...

 

ו.....זהו.

אני חייבת להגיד שלא יצאתי עם המחברת כמו שהיא מקרן אבל במצב קרוב מאד. בבית הוספתי את ההחתמות על המעטפות והקישוטים לדף הלבד שזה די מכובד לדעתי למתלבטת מיקצוענית כמוני. חוץ מזה בטח אפשר היה לעשות את זה יותר מורכב יותר מיוחד יותר מקורי (כן אני כזאת תמיד נראה לי שאפשר לעשות יותר...) אבל למרבה ההפתעה מוצא חן בעיני מאד. עכשיו כשהוספתי את הקישור לסדנא המקורית של קרן שמתי לב שהיא קראה לזה "מחברת על עצמי" אני עשיתי מחברת לעצמי... זה גם נחשב לא? ועכשיו מה שנשאר הוא למלא אותה בדברים טובים וליצור בעיקבותיהם...

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 24/10/2009 17:23   בקטגוריות השראה, יצירה, מחברת מטופלת  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)