לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

11/2009

משהו חדש


משהו חדש ולא יצירה. טוב זה לא שאני לא יוצרת בזמן האחרון אולי ההיפך הוא הנכון אבל מה לעשות שכל הפרוייקטים שלי עכשיו הם איך לאמר קצת חסויים... הם מתנות לימי הולדת או החלפות ולכן עדיין אי אפשר להראות אותם...אז מי מיכם שסקרן יצטרך להתאזר בסבלנות אני מבטיחה שעוד יבואו תמונות ודיווחים. אבל בנתיים רק רציתי להראות לכם מה גבר הבית קנה לי במתנה....

 עוד לא..

עוד לא

 

עוד לא

 

 

עכשיו....



מחשב נייד !!!!!!!! בהפתעה! מתנה ליום ההולדת....

וכאן כבר רואים אותי בפעולה....

 



 

עכשיו אני צריכה "רק" לפצח אותו, מה לעשות שהוא בא עם OFFICE2007 ועכשיו יקח לי קצת זמן עד שאני אלמד איפוא כל דבר נמצא שלא לדבר על להעתיק את כל האינפורמציה שעכשיו נמצאת על המחשב הקבוע למחשב הזה.

אז זה בטח יקח לי קצת זמן כי אני הרי לא עושה רק את זה אבל אני מקווה שבסוף זה מה שיהיה וכשזה יקרה אני לא אצטרך לחלוק את המחשב עם אף אחד אחר.

והכול בזכות האיש שלי שהוא הכי נהדר וכמו שאתם רואים גם הכי מפרגן בעולם. אוהבת אותך .

נכתב על ידי , 14/11/2009 22:42   בקטגוריות משפחה  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)