לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

11/2009

החלפת אפליקציות


נרשמתי להחלפת אפליקציות בפורום אמנות הטקסטיל והליבוד. רק כדי שמישהו לא ישאר בעלטה-החלפה כשמה כן היא-אנשים מחליפים בינהם דברים בדרך כלל מתחום היצירה. מחליטים על נושא (למשל אפליקציות) לפעמים מחליטים גם על סיגנון מידות צבעים אבל לא חייבים, כאשר כל אחד בעצם מכין עבודה לפי ההנחיות ושולח אותה. בתמורה הוא מקבל משהו שמישהו אחר הכין בשבילו. זר לא יבין זאת... קודם כל זה כיף ליצור-אז ההחלפה היא תירוץ משובח. חוץ מזה תמיד נחמד לקבל משהו שהוא שונה ממה שאת מכינה-ואין מה לעשות-כל אחת (ואחד?) מאיתנו עובד קצת אחרת-חומרים שונים פרושים שונים לנושא, רעיונות אחרים לגמרי...מובן שכששולחים החלפה מקפידים הקפדה יתרה על הגימור וגם על מה אוהבת בת הזוג להחלפה מפני שאני מניחה ( עוד לא קרה לי...) שזה יכול גם להיות מאכזב.

אז אחרי שכולם יודעים מה זאת החלפה היגיע הזמן שתדעו שאני הגרלתי בהחלפה הזאת כבת זוג את אלין. זה גרם לי להתקף קצר של היפרונטילציה מהסיבה שהבחורה מוכשרת ברמות. מי שרוצה לחזות במו עיניו יכול להכנס לבלוג של אלין ולראות בעצמו....

אלין הפתיעה אותי ואמרה שהיא רוצה אפליקציות לעצמה-משהו שהיא תוכל לשלב בתיק אולי...? (וזה אחרי שהייתי בטוחה שהיא תרצה אפליקציה אחת ליונתן ואחת לאלולה...)אני אמרתי שכל מה שהיא תכין יתקבל באהבה.

משום מה היה ברור לי שאפליציות לאלין צריכות להיות איכשהו קשורות לדברים מהטבע וחייב להיות שם תכלת... איכשהוא אלה האסוציציות שעלו לי מהכרת הבלוג שלה וגם קצת אותה.

מכיון שבזמן האחרון יש לי משהו עם ציפורים די מייד ידעתי מה אני רוצה לעשות ואיך וסיימתי אפליקציה אחת מאד מהר.

 

הנה היא...

 

ציפור אדומה יושבת לה על ענף פורח. הציפור מבד וגם הפרחים הקטנים על הענף. הענף רקום. האפליקציה מוקפת בשרוך דק שזור שקשור בצד לעניבה. מאד מאד אהבתי ולא היפסקתי ללטף.

ואז נתקעתי...

לא היה לי שום רעיון לאפליקציה השניה-שוטטתי ברחבי הרשת חשבתי על בתים ועל בגדים ועל ארנקים ולא העלתי חרס... התחלתי להלחץ כי הזמן הלך והתקצר ואני עוד לא התחלתי. יום לפני תאריך השליחה הסופי נפל לי האסימון-מכיון שהציפור היא מאד אביבית האפליקציה השניה תהיה סתוית. אם סתיו-אין כמו עלי שלכת...

מזל שלא נזקקתי לחתיכות בדים גדולות וככה יכולתי למצוא את כל שלל צבעי השלכת בתוך שלל הבדים שלי (יש תמורה לאטסי !). עוד משהו שהיה לטובתי הוא שמסרתי את האפליקציות לאלין בסדנת הרקמה שהתקיימה אצלי בבית וככה קבלתי עוד 3 ימים שבהם יכולתי לסיים את האפליקציה.

 

הנה היא

 

כאן הסיומת היא בקרושה שנסרג סביב סביב  בחוט רקמה בצבע תואם.

 

וככה ארזתי אותם בבוקר שלפני הסדנה.

 

בשקית נייר חום גזורה עם תגית מוחתמת וסרט צהוב.

אלין אמרה שהיא אוהבת אותן ואני מקוה שהיא באמת אוהבת כי בין שאר המעלות היא גם בחורה מאד מאד מנומסת.

 

אני קבלתי מאלין את החבילה המתוקה הזאת (הסרט שהיה עליה הוחרם לפני שהספקתי לצלם... סליחה אלין)

 

בפנים יש שתי אפליקציות שמתאימות לדעתי לכל דבר ואני כבר חושבת על מה לשים אותם.

בית חמוד

ושמלה מתוקה

 

 

מי שרוצה לראות עוד אפליקציות יכול להכנס לפורום "אמנות הטקסטיל והליבוד" ולשטוף את העניים בשפע של צבעים סגנונות והעיקר הרבה כישרון.

 

נכתב על ידי , 26/11/2009 09:37   בקטגוריות Etsy, swap, אפליקציות, בדים, החלפה, פורום טקסטיל וליבוד, קרושה, תפירה  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)