לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

12/2009

סודות וקשתות


בקומונת FOLLOW MY ART התקימה החלפת קשת גותית. בשבילי זאת היתה פעם ראשונה שהשתתפתי בהחלפה מתחום הנייר בכלל והMAIL ART בפרט. צריך לציין לטובת מי שלא מכיר אותי שדואר זה אחד הדברים החביבים עלי ביותר וכמה שאני בעד טכנולוגיה וקדמה ואיפוא היינו בלי דואר אלקטרוני אין כמו לקבל מכתב אמיתי בדואר. ויותר טוב חבילה...אז למרות שחשבתי שאני אולי קצת ירוקה מידי בענין הצטרפתי. הסתכלתי בכל מיני דוגמאות של קשתות גותיות ואפילו קצת נלחצתי כי זה ממש לא התחבר לי לכלום... גם העובדה שהנושא היה "סודות" לא תרם לענין. מזל שהיה הרבה זמן ושאפילו היתה דחיה אז היה לי מספיק זמן לחשוב. בסופו של דבר ההשראה היגיעה כמובן מהמקום הכי קרוב-ממני. קשת גותית בנויה מחלק מרכזי ועליו שתי דלתות חצויות שמסוגלות להפתח-כמו חלון עם כנפיים כפולות. ההנחיה היתה שכל הצדדים של הקשת צריכים להיות מטופלים מה שגרם לי לעשות צד חיצוני ופנימי שונים אחד מהשני. הקשת הזאת היא אני-שני צדדים של אשה אחת והכול כתוב בעצם בכותרת הבלוג....

ככה היא נראית סגורה

וככה מאחורנית

 

 

וכשפותחים אותה זה מה שמגלים בפנים

 

הקטע שהכי היסתבכתי איתו היה החיבור של הדלתות-במקור הן היו צריכות להתחבר עם טבעות אבל הטבעות הגדולות שהיו לי לא נכנעו לפלייר והקטנות היו קטנות מידי...

בסופו של דבר יצרתי "צירים" מבד אבל רשמתי לעצמי לפעם הבאה קודם לפתור את ענין הצירים ורק אחר כך לטפל ברקעים. הקשת שלי היגיעה ליאמה שאומרת שהיא אוהבת אותו. אני עוד לא קיבלתי את הקשת שלי מה שאומר שיש לי למה לצפות....

נכתב על ידי , 20/12/2009 21:04   בקטגוריות החלפה, כרטיסים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)