לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

2/2010

מה עשיתי אתמול בערב.....


 

 

אתמול בערב היה מיוחד. אתמול בערב הצלחתי אחרי הרבה מאמצים ותאומים להגיע לסדנא... זה די מדהים אם חושבים על זה כי אני חברה בפורום ובקומונה שסדנאות מאורגנות שם כל הזמן ואני פשוט לא מצליחה להגיע אליהן. נתחיל בזה שיש לי שריטה אישית והיא שאם יש משהו שאני יודעת לעשות אני מרגישה לא נעים להרשם לסדנה. כבר העירו לי על זה כי המטרה של הסדנאות הללו חוץ מללמוד דברים חדשים היא גם להתרועע חברתית ולהכיר עוד יוצרים ( נו טוב יוצרות על מי אני עובדת?). תוסיפו לזה את העובדה המלבבת שהעבודה שלי מעסיקה אותי קצת יותר מידי ואת הדברים הרגילים (הסעות, קניות, בישולים, התרוצצויות...) והנה הגעתי עד הלום.

אבל לסדנה של אתמול בערב מאד מאד רציתי ללכת ונרשמתי ושילמתי למרות שהיה סיכוי די טוב שזה יתקלקל לי ברגע האחרון (והייתי פיירית ואמרתי את זה למארגנת...) אבל היצליח לי.

מה אני אגיד לכם-תענוג צרוף!

"ציור במשיכת מכחול" הוא סדנה נהדרת שמעבירה רחלי גזית הנהדרת עוד יותר...

למרות ההקדמה שלה שתמיד אמרה שהיא אף פעם לא תהיה מורה היא מדריכה יסודית ונהדרת שעברה מאחת לאחת, תיקנה, העירה, החמיאה ועל הדרך שעשעה את כולנו.

אני לא אפרט יותר מידי על "ציור במשיכת מכחול" אפשר לקרוא על הכול אצל רחלי והיא המומחית אז מי אני שאקח לה את הבמה אני רק אשתף קצת מהחוויות שלי.

אני יודעת לצייר. ציירתי בעבר הרחוק והקרוב וזה משהו שאני לא עושה עכשיו כמעט בכלל  אבל זה כנראה תמיד ישאר משהו שאני אחזור אליו כל פעם בכיוון אחר.

זה לא עוזר לדעת לצייר. אולי אפילו מקלקל קצת. "ציור במשיכת מכחול" מחייב לימוד של טכניקה אחרת לגמרי והרבה הרבה אימון.

הנה ככה...

 (יש התנצלות מראש על התמונות הן צולמו בערב בתאורה פנימית לא משהו)

מה שיפה בזה הוא אבל שאפילו אם עושים "שגיאות" עדיין מתקבלת תוצאה אסטטית ונעימה לעיין.

הנה העלים שאני ציירתי

וככה נראים עלים אחרי שהמורה שיפצה אותם.

 

הטכניקה די סלחנית. בסוף הסדנה כולנו יצאנו עם דף קארדסטוק מצוייר שנוכל להשתמש בו לצרכינו.

זה הדף שלי

 

יש  לי כל הכוונות להמשיך ולהתאמן אבל כרגע יש את הדף הזה וחוויה של סדנה נהדרת.

הסדנה התקיימה ב"מסטיקים" שהיא חנות וסטודיו לסקראפ בניהולה של דפי שכמובן היה תענוג להכיר אותה גם כן. דפי מארגנת בתדירות די גבוהה ערבי יצירה בסטודיו שלה (שווה לכן לבדוק) ולי לא נותר אלא להצטער שאני גרה רחוק כי זה יכול היה להיות בדיוק הפוש שאני צריכה בשביל יצירות הנייר שלי.

נכתב על ידי , 10/2/2010 22:15   בקטגוריות יצירה, ציור  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)