לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

2/2010

החלפת צבע אהוב


בקומונת "פרידה ונומה" התקיימה החלפת צבע אהוב. מותר לעשות מהשרוצים בתנאי שהוא בצבע שביקש בן הזוג להחלפה. אני הוגרלתי לשלוח ליעל יניב המוכשרת שבקשה משהו  בצבע טורכיז. אם תכנסו לבלוג של יעל תראו שהיא יוצרת בהרבה תחומים ואני כרגיל חיפשתי לי לעשות משהו שהיא לא יוצרת בו והפור נפל על סריגה...

כבר הרבה זמן שמדגדג לי לסרוג שאל (SHAWL) אותו צעיף שכורכים על הכתפיים בערבים קרירים ואפשר גם על הצואר בימי חורף. משום מה בארץ הוא לא מאד פופולארי אולי בגלל שאנחנו ארץ חמה בבסיסה ואולי מפני שזה יוצר לאנשים אסוציציות סבתאיות...

אני כמו שכבר הבנתם אוהבת לסרוג אוהבת דברים בניחוח ישן (היום זה נקרא וינטאג' ואז זה מחתים את הכול בחותמת "כשר") ולכן החלטתי ללכת על זה. הבעיה היחידה היתה האם אסיים בזמן? חיפשתי דוגמא , קניתי צמר, והתחלתי לסרוג. ביומיים הראשונים סרגתי ופרמתי סרגתי ופרמתי. לא לא בגלל שטעיתי-מהסיבה הפשוטה שהדוגמא שבחרתי היתה תרשים (אני מעדיפה לסרוג עם תרשימים ולא עם הוראות כתובות) התרשים אמנם לווה בהנחיות אבל בספרדית ולכן הייתי צריכה לעשות קצת ניסוי וטעיה כדי להגיע למתח החוט הנכון ולמצב שבו הסריגה והדוגמא יצאו כמו שאני רוצה ולא מעוותים . אחרי שהגעתי לזה (כאמור יומיים...) ויצרתי את שרשרת הבסיס (השאל הזה נסרג מהצד הרחב של המשולש לכיוון הצר) ספרתי אתה כמות השורות והגעתי למסקנה שאני צריכה לסרוג כל יום שורה ואז אגיע בול לתאריך שבו צריך לשלוח את ההחלפה. מזל ששחכתי שככל שמתקדמים השורות מתקצרות ובעצם לקראת הסוף סרגתי הרבה יותר משורה ביום. מזל כי סיימתי לפני הזמן ונשאר לי גם קצת זמן לחשוב איך אורזים ואיך שולחים.

אז אחרי כל ההקדמה ארוכה הזאת היגיע הזמן לראות במה מדובר.

את השאל מדגמנת כמובן הבלרינה שלי

 

ככה הוא נראה פתוח כמשולש

 

וקצת מקרוב כדי שתראו את הדוגמא

 

ואפשר גם לכרוך אותו על הצואר

 

 

הפרח בקצה הוא תוספת שלי שלא היתה בדוגמא המקורית

 

השאל נארז בשקית שתפרתי מטול (כבר התקרבנו לפורים אז זאת כנראה היתה ההשראה)

 

הפרחים על השקית זהים לאלה שבקצה השאל והם מחורים עם סיכה מאחור-זה למקרה ויעל תרצה להוסיף עוד צבע לשאל ולחילופין לענוד אותם על אאוטפיט (הפכנתי להיות בלוג אופנה...) אחר.

 

אם כבר טורכיז אז גם בתוית שילבתי נייר בטורכיז (מהניירות היפנים שהגבר הביא לי )

וככה זה נשלח

 

אולי לכבוד זה שסרגתי החורף החליט לחזור ויעל תוכל לנצל את השאל גם קצת כצעיף ובקייץ בלילות מזגן ....

נכתב על ידי , 27/2/2010 10:20   בקטגוריות swap, החלפה, סריגה, קרושה, תיק תפור  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)