לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

4/2010

איך יודעים שבא אביב....


כדיברי השיר "מסתכלים סביב סביב..." ורואים החלפה פירחונית. בפורום טקסטיל וליבוד ארגנו החלפה פירחונית ואני הצטרפתי. דברי הבהרה קצרים-מי מיכם שהתחיל לחשוד שבעצם אני יושבת כל היום בבית ותופרת  הווה אומר שפע של פנאי יכול להרגע... אני ישנה פחות ופחות, מענין עד איפוא זה יגיע...

ולעיניננו-אני הגרלתי להחלפה את פיית המרציפן, בחורה מוכשרת להפליא שמשום מה נלחצה מזה שהיא היגרילה אותי. אם תבקרו בבלוג שלה תראו שממש אין לה שום סיבה.הפייה אמרה שהיא מאד תשמח לקבל ממני תיק וזה היה התרוץ המושלם לחדש את מלאי הבדים שלי בשלל פרחוני ונהדר שהיגיע במהירות שיא עד לבית עם שליח. תענוג.

מובן שמאותו רגע ואילך הדברים רק היסתבכו (כן למי שתוהה מרפי חושב שהוא עובד אצלי, מענין מי משלם לו וכמה).

אני לא אלאה בכל הפרטים רק אומר שבשביל תיק שכבר היתה לי בשבילו גזרה ומידות ורעיון מגובש איך הוא צריך להראות זה לקח לי הרבה יותר מידי זמן עד כדי כך שחששתי שאני לא אספיק להביא את זה בזמן להחלפה. זה גרם לי להשקיע כמה לילות טובים בענין הווה אומר לישון פחות (עיין שלוש שורות למעלה).

אתמול היה מיפגש של קומונת פרידה ונומה (קומונה סגורה אז אין קישור) והפיה ואני החלטנו שנחליף אישית.

הנה מה שאני הכנתי

עטוף

והנה מה שהיה בפנים

ככה זה נראה מלפנים

 

וקצת תקריבים

זה בעצם כיס

 

רצועות

 

ואם רוצים אפשר להפוך את התיק ולקבל משהו אחר לגמרי

 

נכון אתם רוצים לראות מה אני קיבלתי?

אני קבלתי את הדבר הנפלא הזה

 

וזה למי שלא מצוי בעולם היצירה מה שענת הכינה לי הוא תיק ליוצרת הנודדת הווה אומר תיק שלתוכו מכניסים ציוד נחוץ ליצירה מחוץ לבית (למשל כשיוצאים לסדנה...) ואז שלל הכיסים מסביב משמשים לאיכסון של מספריים דבק מסרגות צמר חותמות-בקיצור מה שצריך לקחת כדי ליצור לא בבית. והאמת-גם בבית הוא שימושי במיוחד למישהי כמוני שכל הזמן משנעת את הדברים שלה ברחבי הבית.

הנה תראו מה קורה בפנים

 

נכון שכיף לי?

מה צריך יותר מזה כשבא אביב?

 

 

נכתב על ידי , 17/4/2010 13:02   בקטגוריות swap, בדים, החלפה, פורום טקסטיל וליבוד, תיק תפור, תפירה  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)