לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

5/2010

ספארי מהכורסא


קודם כל הבהרה-אריות לא תראו פה. בכל זאת זה מהכורסא (טוב כמעט מהכורסא בעצם מהכיסא בחדר עבודה). אבל מה יותר מתאים לי מלראות ציפורים? ועוד לא ללכת לשום מקום אלא שהן תבואנה אליי? הכול היתחיל מזה שבאזור שלנו יש המון דרארות. למי שלא מכיר דרארות הם תוכים ירוקים שהשתלטו על כמה אזורים בארץ. במקור הן כנראה היתחילו מזוג שברח, או כמה, והתרבו והתרבו. ...הן ציפורים מאד קולניות די תוקפניות ויפות. הציפורים הבוגרות הן ירוקות עם מקור כתום אדום מין"מחרוזת" מסביב לצואר ונוצות זנב ארוכות בגוונים שנוטים מצד אחד לצהבהב ומצד שני לתורכיז בזנב.

לדעתי זה זכר



וזאת נקבה

 



או שלהפך...

למטסים שלהם מעל הבית התרגלנו מזמן אבל שבת אחת בבוקר התעוררנו האיש ואני לצלילי פיטפוט בלתי פוסק. נכון שבכל מיני ספרים כשמתארים תוכים מתארים אותם כמפטפטים? עד לאותו רגע חשבתי שזאת מין האנשה של הסופר אבל באותו בוקר זה היה מאד ברור-הם ממש נשמעים מפטפטים-אמנם בג'בריש אבל פיטפוט. הצצה מבעד לחלון גילתה שעל קיר הבית ממול יש חור במקום שפעם נכנס לשם צינור של מזגן. עכשיו ישבה שם להקה שלמה-על המזגן, חבלי הכביסה ואדני החלונות. אחד מהם היה עסוק מאד בלהרחיב את החור-השאר כנראה נתנו עצות.



תראו מי עוד התעורר מהם



 

זה לקח להם לא מעט זמן אבל בסופו של דבר הם הירחיבו מספיק את החור כך שאחד מהם יכול היה להיכנס פנימה.

 





כאן כבר היתרגשנו-אף פעם לא יצא לנו לראות קינון כל כך מקרוב. מובן שבכל היזדמנות היסתכלנו עליהם (זה לא קשה הפיטפוטים שלהם מיד מעידים שמישהו היגיע לאזור) ומובן שציפינו לראות-גוזלים....

אבל להם לא בער כלום-נשים בטח מבינות על מה אני מדברת זה כמו השלב הזה בהריון שכולם שואלים אותך מתי את יולדת ואת לא מבינה מה כל כך בוער להם...ראינו אותם מבקרים כל הזמן את החור הזה נכנסים יוצאים אבל חוץ מזה שום דבר. בשלב מסוים אני סברתי שיש שם ביצים עקרות ולכן זה נמשך כל כך הרבה זמן .

לפני שבוע בדיוק התרחשה מול החלון שלנו דרמה -קודם כל כל היום הם הירעישו באופן יוצא דופן-בכל פעם שהצצנו ראינו את כל הלהקה על הקיר ולא ממש הבנו מה קורה. אחר הצהריים עוד מישהו נמשך על ידי הצרחות והפיטפוטים ולחור היגיע באז... הוא נעמד על שפת החור פרש את הכנפיים שלו על הקיר כדי להתיצב וניסה לשלוף משהו מתוך החור-בשלב שפלומה היתחילה להתעופף באויר הפיה ואני ברחנו בבכי אז תסלחו לי שאין תמונות שלו....

בסוף הם היצליחו להבריח אותו והיה שקט גדול מאד. ואז האיש טען שהוא רואה משהו קטן שזז בתוך החור. אני סברתי שהוא מדמין אבל מאותו רגע היתחילה משמרת מול החור כדי לנסות ולתפוס את מי  שמסתתר בפנים.

והנה הוא

 



 



למי מיכם שהוא נראה כמו הנקבה אני יכולה להבטיח שהוא לא. הוא הרבה יותר קטן והמקור שלו בצבע הרבה פחות עז כמו גם כל הנוצות שלו. אני פשוט לא בטוחה שזה עובר כל כך טוב בתמונות.

מובן שאנחנו לא יודעים אם הוא אחד או שניים אבל הוא נראה די טוב וכנראה שבמהלך השבוע הוא התעופף משם כי כבר לא ראינו  אותו ולא את הבוגרים חוזרים את החור.

ואיך כל זה קשור ליצירה??? קודם כל צאצאים הם יצירה לא??. יצירה שכולנו מתיחסים אליה הרבה פעמים כמובן מאליו אבל היא כל כך לא ככה.

חוץ מזה לא הכול פה סיפוקים מיידיים-סבלנות.

נכתב על ידי , 15/5/2010 15:38   בקטגוריות צילום, תמונות  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)