לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

7/2010

קייץ 2010 רשימה חלקית


בשבוע האחרון כל אדם שני שאני פוגשת מביע באוזני את שימחתו על החופשה שהחלה ומתפעל מהרגיעה והנחת השורים במעונו....

לא שאצלי רע (חס וחלילה טפו טפו טפו חמסה חמסה...) אבל רגיעה זה לא מה שמאפיין את הקיץ שלי בשנים האחרונות.

קייץ זה לחץ בעבודה-לא יודעת איך-ככה זה בשבע השנים האחרונות...לצערי הימים הארוכים תורמים לכך שלא ממש מרגישים איך בורח היום ואני מוצאת את עצמי נמצאת בעבודה בשעות לא שיגרתיות. אצל גבר הבית המצב דומה ואף חמור יותר שכן הוא נדרש לארח בערבים מיני אנשים חשובים המגיעים מחו"ל להתארח...

קיץ הוא מסיבות סיום-אחת בכיתה של הפייה, 80 אנשים בכיתת בית ספר ממוצע-אף מזגן בעולם לא מצליח להוריד את הטמפרטורה מתחת ל35 מעלות.  שלוש הופעות סיום שונות כולן קשורות למחול  אחת היתה שתיים עוד מחכות לנו.

התמונות צולמו על ידי הפייה וגורמות לי לדמוע בכל פעם שאני מסתכלת בהן ואני יכולה לבהות בהן ארוכות

 



 



קייץ זה פרידות-כל שבוע ילדה אחרת נוסעת לאנשהוא ונדמה שכל הזמן אנחנו עורכים רשימות ואורזים.

השבוע זאת הבלרינה שנסעה עם להקת הסטפס לפסטיבל מחול בפראג. כשהיא תחזור הפייה תצא למחנה קיץ של הצופים רק כדי להתחלף עם הבלרינה שתיסע למחנה מחול של שבועיים בצפון.

כדי להפתיע אותם וגם לשלוח להם דרישת שלום משמעותית מהבית שלא קשורה לאמצעים אלקטרונים נתבקשנו לשלוח משהו קטן שהם יקבלו באמצע השבוע מהמשפחה.

בהתחשב במגבלות הזמן המטורפות שעמדו בפני זה מה שהצלחתי להנפיק

קופסא מקופלת שמשחק מילים למדה אותי להכין בסדנת הדומינו



שהכילה בתוכה מכתב עם מילים מאיתנו שקופל בצורת אקורדיון והודבק לקופסא

 



ואש נעטפה כמו חבילה בנייר חום חבל ובול ונמסרה למשמרת למורה עד שתנתן ברגע  הנכון.

 



חוץ מזה עשיתי מעשה וקניתי לה יומן מסע. היו לי כל הכוונות שבעולם להגיש אותו מדוגם ומתוקתק כהפתעה סגורה לפתיחה ברגע שהגלגלי המטוס עוזבים את הקרקע... כוונות התנגשו עם מציאות וכל מה שהצלחתי לעשות היה להכין שתי מעטפות שקופות שישמשו אותה לאיסוף כל מיני מזכרות

 



 

לקשט כמה דפים ולהוסיף לאלבום גם דפים עם שורות כדי שהיא תוכל לכתוב.

היומן ניתן במצבו הגולמי התקבל בתרועה גדולה וכמעט ולא היה איכפת מההבטחה שלי שאני אדגם אותו ליומן מסע כמו שצריך כשהיא תחזור.

הנה הבטחה שאני אמלא אבל לא בטוח שיהיה לי מספיק אומץ להראות.

קיץ זה ימי הולדת לאנשים יקרים-מתנה אחת כבר מוכנה אחרות אני מקווה להכין בקרוב (ולא אין תמונה היא קוראת פה לפעמים...)

קיץ הוא תכנונים לטיול בסתיו-אחרי הרבה שנים של נסיעות בקיץ אנחנו  מחזיקים אצבעות שהשנה סופסוף ניסע בסתיו. טיול משפחתי כמו שצריך כולנו. למקום רחוק שגרים בו אנשים שיקרים לנו ושאנחנו לא רואים אותם מספיק ומיילים וטלפונים זה ממש לא אותו דבר. פרטים יבואו.

 

 

נכתב על ידי , 2/7/2010 18:21   בקטגוריות בלרינה, הגיגים, ילדים, יצירה, כרטיסים, משפחה, פייה, ריקוד  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)