לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

7/2010

ככה בקטנה


פרוייקט אחד מאחורי לקיץ העמוס הזה-הבלרינה חזרה בשלום מפראג עמוסת מזוודות תמונות וחוויות. מסתבר שהיה מאד מוצלח כולל זכיה במקום שלישי אבל אם תשאלו אותי  פעם בעתיד היא תוכל לספר שהיא רקדה בכיכר בפראג ותהיה לה גם הוכחה...בזמן שהיא לא היתה אני ניסיתי ללא הצלחה יתרה לגרום לעצמי להרגע לא לחשוב על תסריטי אימה והיתרחשויות לא הגיוניות ולא ממש היצליח לי... מה שכמובן עוד לא מצליח לי הוא ליצור. רק ככה בקטנה...מאד בקטנה. בגלל חוסר הזמן עשיתי דברים שכבר "עשיתי" בעבר-לא המצאתי גזרה חדשה, לא הגיתי איזה רעיון יצירתי חדש אבל מילאתי בקשות והתאמתי מתנות.

הראשונה-תיק מוסיקלי. מה עושה תיק למוסיקלי? טוב קודם כל הבעלים שלו כמובן-במקרה הזה האחינית המוכשרת שלי שקודם ניגנה על כינור ועכשיו על פסנתר וביקשה תיק כדי לקחת את כל חוברות התוים בו. במקור רציתי להכין תיק מבדים "מוסיקאלים" חיפשתי ואפילו מצאתי עם קצת עזרה מיוצרת אחרת . קצת קלקל לי אבל שרוב הבדים הם בגווני חום ושחור והאחינית שלי אוהבת צבעים בהירים ועליזים. ולכן המוסיקה נכנסה בדרך אחרת. 

הגזרה היא הכי פשוטה שיש-TOTE.

הרצועות תפורות עם סרט עליהן מהסידקית האהובה עלי.

כיס-רציתי כיס יותר מיוחד אז הכנתי כיס מכווץ. הבד הוא של Basic Grey ויש לי ממנו לא מעט-איזה כיף!

ואיפוא המוסיקה? הנה תציצו פנימה...

ותמונה שצולמה במהלך התפירה כדי לראות יותר פרטים. התוים הם החתמה על בד החותמת מנתנאלה..

הנה עוד מוסיקה-החתמתי את התוים על התגית הקטנה בצד.

הכול נארז-(היום בבוקר 5 דקות לפני שיצאנו...) וצורף הכרטיס הזה



הכול התקבל באהבה והתפעלות.

יש עוד כמה-אבל קודם הן תימסרנה למיקרה ובעליהן קוראים כאן.

עוד דבר קטן-הגעתי מבחינתי לדעתי לשפל המדרגה-עשיתי TO DO LIST לדברים שאני רוצה ליצור. החלטתי שאחרת אני לא אצליח לעשות כמה דברים מאד חשובים וזה הרי לא יתקבל על הדעת.

שבוע קריר ורגוע.

נכתב על ידי , 10/7/2010 16:18   בקטגוריות בדים, יצירה, מתנות, תיק תפור, תפירה  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)