לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

7/2010

TAP, TAP, TAP .....


לאט לאט נמחקים להם דברים מהרשימה...לא מזאת של היצירה מהרשימה האחרת. זאת שכתוב בה דברים כמו לכבש את הילקוט של הפיה, לקצר את המכנסיים (שלי...) ולקחת את האוטו למוסך. השבוע שעבר התחיל הימשיך והיסתיים בטפיפה גדולה. זה שיש בלרינה כולם יודעים מה שלא יודעים הוא שהבלרינה היתחילה את קריירת הריקוד שלה בכיתה ד' כשהיתחילה ללמוד סטפס. האמת אין לי מושג איך היא היגיעה לזה חוץ מלהניח שיש פה ענין של תורשה. כשהייתי ילדה אבא שלי דאג להראות לי (בקולנוע בטח שבקולנוע) כל סרט שהיתה לו איזושהיא נגיעה ולו הקטנה ביותר לריקוד הזה. וכך ראיתי סרטים של ג'ין קלי ופרד אסטייר , דני קיי ואפילו שירלי טמפל. מיותר לתהות מה זה עשה למוניטין שלי אתם יכולים לתאר את זה לעצמכם ללא עזרתי. הבלרינה כאמור היתחילה בכיתה ד' ונחשו מה? לפני שלוש שנים גם הפיה נדבקה בחיידק... אז הבלרינה רוקדת כבר בלהקה-בין השאר הם הופיעו בשנה שעברה במופע הסיום של המכביה והשנה בגמר אליפות המדינה בכדורסל בהיכל נוקיה. זאת גם הלהקה שנסעה בתחילת יולי לפראג.  את שתיהן מלמדת אותה מורה –כבר 7 שנים. השנה נערך ערב שכולו סטפס. זר לא יבין זאת-היה תענוג גדול לראות את כולם מופיעים. נכון זה תמיד תענוג לראות את ילדיך מופיעים (מין קטע כזה של הורים...) אבל בלי להיות משוחדת (ראיתי הרבה סרטים הרי...) הם הרימו מופע לתפארת. התמונות זה לא כי אפשר לראות משהו מהמופע-צריכים לראות (ולשמוע!) כדי להנות מזה, הן יותר כדי שתראו כמה הן נהנות מזה.

הנה הפיה



 



והנה הבלרינה





למרות שהיום כולם מפרסמים את תמונותיהם בפייסבוק בכל זאת נמנעתי מכלול אחרים בתמונות.

ערב הסיום היה הזדמנות מצויינת לעשות משהו למורה שלהן כדי להביע את ההערכה והתודה שלנו אליה.  היה ברור מה אני עושה –נרתיק לנעליים.

ככה נראות נעלי סטפס



 לנעלי סטפס יש כל מיני צורות אלה בעצם נקראות TAP SNICKERS –נעלי ריקוד שהיצמידו להן ברזלים בעקב ובחרטום (שזה למי שלא יודע מה שמפיק צליל הנקישה המפורסם בריקוד). אני תפרתי כבר לבלרינה כמה נרתיקים לנעליים אבל לדעתי הנעליים האלה דרשו גזרה שונה. רציתי לעשות משהו שיש לו נפח כדי להכיל את הנעליים בנוחות וחשבתי שהנרתיק הזה יהיה בחירה טובה. כמובן שזה לא היה פשוט-קודם כל הוא בלי בטנה ולא אהבתי את זה-חוץ מזה לא היה לי מושג מאיזה גודל להתחיל. אה-שכחתי עוד דבר-הנרתיק היה חיב להיות בשחור לבן ומקסימום עם קצת אדום....מובן שהתחלתי מהסוף ולהפתעתי מצאתי את מה שרציתי ממש קרוב לבית ב"פיסות" ואפילו במבצע!

אחר כך הלכתי לפתור את בעית המידות-פה עשיתי פיתוח מוצר קלאסי- התחלתי ממשהו שנראה לי במקרה הזה תפרתי נרתיק ראיתי איך הוא יוצא וכל פעם בצעתי מקצה שיפורים. זה למעשה לקח הכי הרבה זמן כי בכל פעם פרמתי וחתכתי ותפרתי מחדש (ביד...). בסוף היו לי מידות מדויקות. נשארה בעית הביטנה ובסופו של דבר תפרתי את הנרתיק-תפרתי בטנה הכנסתי את הבטנה לתוך הנרתיק וחיברתי אותה אליו בתך ניסתר. לא הפתרון הכי אלגנטי שיש אבל לא מצאתי אחר. מי שיודעת איך לתפור את הנרתיק הזה עם בטנה בילד אין-מהסוג שהופכים-מוזמנת להדגים.

הנה הוא



נכון שבד המפתחות הזה הוא פשוט מהמם? הוספתי באמת נגיעות של אדום בצורת ידית נשיאה ויויו חמוד שמחובר לנרתיק. צרפתי גם שקיק תחרה עם פתיתי סבון בריח נהדר-בכל זאת מאכסנים בפנים נעלי ריקוד...

היום הבאתי את הפיה לפגישת סיום השנה והתקבלתי במשפט "בוא'נה את גדולה ..." בחיבוק גדול ובתאורים נלהבים לכל הסובבים איך אחרי שכל השנה היא רואה את נרתיקי הנעליים של הבלרינה עכשיו גם לה יש אחד.

ציינתי שנתפר באהבה?

נכתב על ידי , 26/7/2010 23:16   בקטגוריות בדים, בלרינה, מתנות, נרתיק בד, פייה, ריקוד, תפירה  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)