לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

7/2010

אותגרתי


 

 

ביום שלישי מצלצל הטלפון ועל הקו אחותי שמזמינה לארוחת צהריים בשבת לכבוד יום ההולדת של האחינית שלי. והפעם מבשרת לי אחותי בשמחה לא מוסתרת-הפעם היא רוצה שתתפרי לה תיק! תיק ליציאה-כסף, מפתח ובקבוק מים...

הלו?????? היום יום שלישי! לי לוקח שבועיים להחליט איזה בדים אני בוחרת ! ועוד שבוע להחליט איזה מין גזרה אני הולכת להמציא! ואז אני רואה שחסרים לי כמה דברים ולוקח לי עוד זמן להגיע לסידקית של אלי ולקנות את מה שחסר לי!

אבל אם כבר מבקשים אז מי אני שאפשל? במקרה הזה האופציה של לתת את המתנה במועד מאוחר יותר לא תקפה אז כאמור אותגרתי...בחרתי בדים, הלכתי על גזרה פשוטה –ואז נוכחתי שאין לי מספיק בד והקטנתי את הגזרה, גזרתי גהצתי תפרתי.... היום בבוקר נשאר לי רק לצלם ולעטוף. אה וגם כרטיס ברכה... טוב זה כבר רגיל אני תמיד מוצאת את עצמי מכינה כרטיס ברגע האחרון. רק לידיעת מי שקורא פה ולא מכיר אותי- וזה הרוב המוחלט-אני זכיתי כל חיי לקיתונות של צחוק מסובבי על כך שלא היה דבר- עבודה סמינריונית,דו"ח מעבדה,עבודת דוקטורט...שלא היגשתי לפני הזמן. איכשהו כשזה נוגע ליצירה תמיד אני מגיעה לשניה האחרונה...

בואו ניתן לתמונות לדבר

הנה התיק מבחוץ

הבד החיצוני מכאן והבד של הרצועות מ"פיסות" .

והתיק יצא לגמרי דו צדדי-אם הופכים מקבלים מראה שונה יותר רגוע.

לזה צורף כרטיס שמתימר להיות סקראפי... אבל יכשל בכל מבחן אפשרי.

התיק נמסר היום והתקבל בשמחה . הופקו לקחים-אני צריכה כנראה לחשוב פחות (לפחות אחד היגדיר אותי כ  "חושבת את עצמה לדעת") ולעבוד מהר.

ולסיום שני דברים קטנים

הראשון-"תהל טלאים" חוזרת לפעילות עם חנות חדשה ומדליקה! אם אתם מחפשים שמיכת תינוקות מיוחדת כזאת שאין לאף אחד אחר-היא הכתובת. כאן זאת החנות שלה באטסי ופה בבלוג שלה אפשר לקרוא וליצור קשר וגם לזכות בבלוג קנדי שווה  ואז תהיה לכם או לאהוביכם שמיכה מיוחדת במינה.

השני-מידי פעם אני לא עומדת בפיתוי ובודקת כמה מנויים יש לי בבלוג. כל פעם אני מופתעת שאני מגלה שם עוד אנשים... אז רק רציתי שתדעו שזה מאד מאד משמח אותי ומרגש אותי שאתם חושבים ששווה לעקוב אחרי מעללי בבלוג ועוד יותר הייתי שמחה אם מידי פעם הייתם מביעים את דעתכם וכותבים תגובה. מבטיחה לענות.

שבוע קריר ורגוע.

נכתב על ידי , 31/7/2010 19:15   בקטגוריות אתגרים, בדים, בלוג קנדי, כרטיסים, תיק תפור, תפירה  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)