לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

8/2010

קצת מכל דבר.


ביום חמישי בערב ארחתי והדרכתי אצלי בבית סדנה של פורום טקסטיל וליבוד. בסדנה לימדתי לסרוג פרחים במסרגה אחת כשהדגש היה לתת טיפים וטריקים איך ... איך לעבור מעובי חוט אחד לשני ועדיין שהפרח יצא יפה, איך יוצרים פרח עם יותר מאשר שכבה אחת של עלים ועוד  כמה . היה כמובן נהדר כי שילוב של נשים יצירה ואוכל (הסדר לא חשוב) הוא שילוב מנצח. לקראת הסדנה הכנתי הרבה פרחים-רציתי שיהיו דוגמאות וגם היבטחתי לנילקי שאני אשלח לה עוד פרחים אז היו לי שני תרוצים לשבת בערב במזגן ולסרוג. בסוף גם החלטתי לאסוף את כל ההוראות של הפרחים שהכנתי לקובץ הוראות כתובות ועם תרשימים ושכל אחת בסדנה גם תצא ממנה עם הוראות כי הרי לא נספיק הכול...את הקובץ הזה אני מוכנה לשלוח למי שמעונין-כתבו תגובה מזוהה ואני אשלח לכם. הפרחים לקוחים כולם מרחבי האינטרנט כך שלא תיסתבכו עם זכויות יוצרים-כל ההוראות תורגמו לעיברית על ידי.

הנה ככה הם נראים

 



 

חוץ מזה היתה לי הארה-ההארה היא במסגרת המאמצים שלי לחשיבה חיובית כל הזמן. אז מה יכול להיות טוב בחום הנוראי הזה שנפל עלינו? הרי בלתי ניסבל לטייל בחוץ מה שמקלקל תוכניות בילויים וכאלה וחוץ מאשר לשבת בבית במזגן לא ממש מתחשק גם לעשות משהו?

אז זהו שאם יושבים בבית במזגן-זאת היזדמנות מעולה ליצור!!!!  תודו שזאת אחלה הארה...

עם ההארה הזאת ישבתי לי להכין מתנת יום הולדת לחברה לעבודה. הכנתי לה נרתיק שאני מקווה שתשתמש בו לאיפור שלה אחרי שראיתי במה היא משתמשת היום חסר לה שלא...גייסתי ציפורים קטנות שלחשו לי שהיא אוהבת ורוד חזק-והפלא ופלא היה לי בדיוק מספיק בד בשביל הנרתיק. הבד הוא אותו בד שממנו עשיתי את הרצועות לתיק של האחינית שלי ואני מוכרחה להגיד שאף פעם לא הישתמשתי בבד בכזאת מהירות ועוד בבד שלא ממש הייתי בטוחה שאני צריכה לקנות אותו... לאלוהי הבדים פתרונים.

הגזרה היא גזרה של נרתיק מרובע כמו שעשיתי פה . הפעם הכנתי את הבטנה כחלק מהנרתיק. אני לא ממש סגורה שזה יותר קל מאשר להכין את הבטנה בנפרד ולחבר אותה ביד. יש כנראה איזשהוא פטנט שעוד לא עליתי עליו.

ככה הוא מבחוץ



 

ומבפנים

 



 

וככה נראה היויו מקרוב-שגם מוסיף קצת צבע וגם עוזר לפתוח את הרוכסן.

 



זה הקצת להיום-יש עוד אבל הם צריכים קודם להמסר אז סבלנות.

שבוע נפלא.

 

נכתב על ידי , 21/8/2010 18:16   בקטגוריות הוראות, מתנות, נרתיק בד, פורום טקסטיל וליבוד, קרושה, תפירה  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)