לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

10/2010

בהפוכה...


 

בקומונת "צומת צבעים" ארגנה דפי החלפה הפוכה. מיהרתי להירשם  ונכנסתי לאחת מהתקופות המטורללות שתוקפות אותנו במקום העבודה.  מידי פעם ניזכרתי בחרדה קלה שאין לי שום רעיון הפוך. לא עלה בראשי שביב רעיון והעניין נהיה רציני כי הנסיעה שלנו התקרבה וידעתי שאני רוצה לסיים את זה לפני שניסע. בצר לי הלכתי לחפש השראה אצל בת הזוג שלי להחלפה-הלוא היא קשת (תציצו לה לקומקום כדאי לכם!) קשת כתבה שהיא אוהבת ירוק תפוח, שהיא אוהבת את כל הדברים שתופרים ושהיא אוהבת את הגינה שלה. מייד נפל הפור על משהו תפור ואז נזכרתי בהדרכה הזאת וכמה שזה מצא חן בעיני והחלטתי לתפור לקשת תיק עם אפליקציה הפוכה.

 אפליקציות נעשות בדרך כלל על ידי תפירה (או הדבקה..) של פיסות בד מדוגמות על רקע כלשהו. באפליקציה הפוכה בד הרקע נתפר מעל הבד המדוגם והדוגמא נגזרת כדי לחשוף אותו. בהדרכה המקורית הם עשו זאת בתפירה ידנית  אבל אני החלטתי שזאת הזדמנות מצוינת להוציא את הרגל לתפירה חופשית ולהשתמש בה שימוש רציני.  מכיוון שירוק תפוח וגינה הולכים מצוין ביחד הדוגמה על התיק נבחרה להיות ענף עם המון עלים כדי שקשת תרגיש שהיא הולכת עם גינה עליה...כמו שתוכלו להבין גם אני אוהבת ירוק תפוח עובדה שהיו לי שלושה בדים שונים עם הצבע הזה שיכולתי לשלב בינהם וכך גם לעשות ידיות וביטנה  על אותו גוון.

ככה נראה התיק



הדוגמא כמובן צוירה על ידי וגם גזרת התיק (שמים לב שהפינות מעוגלות?)

ותקריב על האפליקציה ההפוכה



זאת הפעם הראשונה שעשיתי משהו כזה עם הרגל לתפירה חופשית וזה היה מהנה ביותר.

מבט על הכיס-לא רואים טוב אבל תפור עליו סרט ועליו המילים "life is beautiful"  את הסרט זכיתי לקבל מבחורה חמודה ויקרה ואני מקווה שבקרוב יהיה על זה גם פוסט... הסרט סירב בכל תוקף להצטלם בחדות אני יכולה כמובן להאשים את המצלמה אבל נראה לי שזאת הצלמת...



 

 

ותקריב על הידית.



התיק נמסר במישלוחה אישית לקשת (תודה גדולה לדפי על שיתוף הפעולה!) ואני שוב מתנצלת שלא עצרתי ליותר משניה וחצי במיוחד אחרי ששמעתי שהתכוננו לבואי . קשת כתבה שהיא מאד אוהבת את התיק ואני שמחתי שגם בהפוכה זה הצליח לי.

נכתב על ידי , 16/10/2010 08:48   בקטגוריות swap, החלפה, תיק תפור, תפירה  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)