לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

2/2011

יש למישהו אש?


בקומונת צומת צבעים יזמה קשת החלפה קטנה. כמה קטנה? שתיכנס בקופסת גפרורים.... מובן שאם היא נשלחת בקופסת גפרורים אז כבר שגם הקופסא תהיה מיוחדת אבל כאמור קופסת גפרורים. האמת? הדבר הראשון שחשבתי עליו היה מקסי הילד שישן בקופסת הגפרורים גיבור סיפרו של אריך קסטנר "האיש הקטן". חשבתי שיהיה נחמד לשלוח למישהי איש קטן ישן בקופסת גפרורים קומפלט עם פיג'מת הפסים (כפתורים בצד הנכון כמובן..) כרית וכסת זערוריים....



אבל אני אפעס בחורה פרקטית... ומכיון שאיש קטן ישן בקופסת גפרורים הוא לא ממש פרקטי הרעיון נגנז.(בנתיים...) קופסת הגפרורים היזכירה לי קופסא לתכשיטים והחלטתי להכין תכשיט. לצורך הענין גייסתי את קופסאות החרוזים הישנות שלי (כן שיחקתי בחרוזים בעברי...) וגם את רחלי. רחלי ואני חולקות תאריך יום הולדת זהה, אהבה ליצירה ועוד כמה דברים. רחלי מעצבת ומוכרת תכשיטים פרי עיצובה והחלטתי לנסוע אליה לסיעור מוחות.

מרחלי יצאתי עם רצועת עור, סוגר ורעיון מגובש. חוץ מזה היה נהדר לשבת ולקשקש ליד שולחן העבודה היפהפה שלה.

איכשהוא אפילו כשאני יוצרת תכשיט הוא כולל טקסטיל... לתחרה אחראית סבתא של מיקה שהביא לי קופסא מתפוצצת מכל מיני אוצרות שהיא כבר לא רצתה או כדבריה "סתם מונח אצלי ולא עושה כלום". תודה.

זה מה שיצא לי



זהו CHOCKER כלומר תכשיט שנענד צמוד לקו הצואר . פרחים ועלים מתחרה בסגול מעושן תפורים על פס עור שחור ומעוטרים בחרוזים זערוריים בצבע זהה ובחרוזי סברובסקי שקופים.

 

על הצד האחורי תפרתי סרט בד גם כדי להסתיר את החוטים וגם כדי שיהיה יותר נעים לענות את התכשיט.

 

ואים כבר בתחרה עסקינן אז גם הקופסה עצמה זכתה לטיפול

 



והנה הם ביחד

 



 

הקופסה נכנסה לעוד שקית, מתחרה ברור שמתחרה, רק שאותה שכחתי לצלם...

על הרעל החלטתי לוותר.  

נכתב על ידי , 27/2/2011 23:44   בקטגוריות swap, החלפה  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)