לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

3/2011

בלי לפרום בכלל


אי שם די מזמן קבלתי מחברה יקרה מתנה ליום ההולדת. לפי בקשתי היא קנתה לי בETSY ספר יפני שכולו תיקים. הרבה זמן פשוט ליטפתי אותו ופינטזתי  מה אני אתפור ממנו (אם עדיין לא הבנתם זאת הודאה בעובדה שקשה לי להחליט...) אבל בבית הזה יש אנשים שיודעים מה הם רוצים ואחרי הרבה דיפדוף הפיה היצביעה על תיק ואמרה "כזה!" 

אין ספק שהתיק הזה זוכה בתואר התיק שלקח לי הכי הרבה זמן להוציא לפועל. ברור לכם שאני לא קוראת יפנית? האמת שזה לא כל כך נחוץ כי כל דוגמה מלווה באיורים מאד ברורים (למי שיודע לתפור תיקים). התיק המקורי הוא די קטן אז כל הגזרה קודם כל הוגדלה ב50%.

אחר כך לקח לנו לא מעט זמן לבחור בדים-יש כמה והם צריכים להשתלב בהרמוניה..

שבת אחת גזרתי את כל החלקים וגהצתי פליזלין-כן לכולם...

התחלתי לתפור. בכל שלב שהתקדמתי גיליתי כל מיני דברים שאני צריכה לעשות ושלא מבינים מהאיורים. אז אי אפשר היה פשוט לתפור את הכול כי כל פעם הייתי צריכה לעצור ולתכנן משהו. כמו שקורה אצלי בדרך כלל ככל שהתקדמתי גם נוספו לתיק כל מיני פרטים שלא מופיעים בתיק המקורי ושהם תוספות שלי. למרבה הפליאה-לא פרמתי אפילו פעם אחת. אולי בגלל שהוא לקח כל כך הרבה זמן . אפילו לשכמותי זה היה חתיכת תרגיל בדחיית סיפוקים.

הצלחתי לסיים אותו ליום ההולדת של הפייה שהיתה מאד מבסוטית מהתוצאה וכבר חנכה אותו לתפקידו החדש-תיק בלט.

אז אחרי כל הקשקשת נראה לי שאפשר סוף כל סוף להראות במה מדובר -זהירות-צילמתי מכל זוית אפשרית.

 

מלפנים



ועכשיו לפרטים הקטנים-הרצועה כאן עשויה מחיבור של שתי חתיכות לא שוות ברוחבן כך שכשתופרים אותן ביחד נוצר האפקט שאתם רואים של צבע אחד שמקיף את הצבע השני. המונח האנגלית הוא faux piping.

כיס צהוב עם קפל. הבד המתוק עם הילדות הוא בד יפני שנקנה לפני המון זמן ושאני מאד אוהבת ולא מצאתי יותר כמוהו. קצת חבל שלא קניתי יותר מFQ.



כיס מרוכסן



 

כיס צדדי ,יש שניים אחד בבד הצהוב ואחד בבד הכחול המשובץ-בקבוק מים מינרלים קטן נכנס שם בנוחות.



לכיסי הצד יש קפל בקצה שמונע מהתיק להימרח לצדדים כשלובשים על הכתף . תופרים בסוף בסוף אחרי שהתיק גמור. הבטנה הפנימית חורגת החוצה בכוונה.



כפתור. הכפתור מתנה מתמרי ויש עליו תותים מתוקים



 

ככה התיק נראה מאחור



וכדי שתראו מקרוב מה זה...חלק מסרט מתוק שקבלתי מתמרי עם איורים של כל חודשי השנה. הפייה נולדה במרץ.



טאץ' אחרון בהחלט-



 התוית תפורה בתוך התיק. מה אמרה על זה הבלרינה? " COOL! העיקר שלא כתבת שם MOMMY MADE"

והנה הוא על הדוגמנית



נראה לי שהבנתם כבר שאני מאד מרוצה מהתיק ומאיך שהוא יצא.

פורים שמח!

נכתב על ידי , 18/3/2011 23:00   בקטגוריות מתנות, פייה, תיק תפור, תפירה, ספרים  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



92,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנ"א אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנ"א ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)